AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Ringte ei jente typen min nylig har blitt kjent med. Hadde en mistanke og har gått rundt i to uker med en vondt følelse. De møter hverandre og henger.liker bildene til hverandre og kommenterer at om han vil bli med å drikke vin eller hvor han er eller om hun er hjemme osv. Han sier de kun er venner noe jeg fikk bekreftet og av henne idag. Stoler lite på han etter tidligere hendelser og klarte derfor ikke å la være.angrer nå. Ba henne ikke si at jeg har ringt og hun lovte hun ikke skulle si no selv om hun syntes det ble rart. Vet han er på besøk hos henne nå og jeg gruer meg til han kommer hjem. Gjorde jweg galt i å ringe. Kanskje de snakker om det akkurat nå. Han kan gått finne på å slå meg hvis han blir virkelig forbanna!!Anonymous poster hash: 56df9...52b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Ringte ei jente typen min nylig har blitt kjent med. Hadde en mistanke og har gått rundt i to uker med en vondt følelse. De møter hverandre og henger.liker bildene til hverandre og kommenterer at om han vil bli med å drikke vin eller hvor han er eller om hun er hjemme osv. Han sier de kun er venner noe jeg fikk bekreftet og av henne idag. Stoler lite på han etter tidligere hendelser og klarte derfor ikke å la være.angrer nå. Ba henne ikke si at jeg har ringt og hun lovte hun ikke skulle si no selv om hun syntes det ble rart. Vet han er på besøk hos henne nå og jeg gruer meg til han kommer hjem. Gjorde jweg galt i å ringe. Kanskje de snakker om det akkurat nå. Han kan gått finne på å slå meg hvis han blir virkelig forbanna!! Anonymous poster hash: 56df9...52b Hvorfor i all verden er du sammen med han? Anonymous poster hash: 64e7f...9a3 7
Nordvesta Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 "Han kan gått finne på å slå meg hvis han blir virkelig forbanna!!" RUN, FORREST! RUN! 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Det jeg reagerer mest på her er at han er truende til å slå. Du bør snarest komme deg ut av det forholdet, du fortjener bedre. til deg Anonymous poster hash: 3c6d8...ff5 1
Dolce Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Hvorfor er du sammen med en som kan finne på å slå når han blir forbanna? 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Svarte deg i den andre tråden din... slutt å lag nye tråder, og pakk sakene dine fortest mulig. Du er underkuet og hjelpesløs der du befinner deg nå! Anonymous poster hash: 3bb85...929 2
Gjest Lille-pus Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Dersom du virkelig er reelt redd for at han skal slå deg, så går du. Nå! 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Klarer ikke å dra.er det standar spørsmålet: hvorfor blir kvinner i voldelige forhold. ? Og etter to år vet jeg fortsatt ikke. Har spiseforstyrrelser og er veldig psykisk syk så muligens pga lav selvtillit føler jeg jeg fortjener det....Anonymous poster hash: 56df9...52b
King in the North Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Ringte ei jente typen min nylig har blitt kjent med. Hadde en mistanke og har gått rundt i to uker med en vondt følelse. De møter hverandre og henger.liker bildene til hverandre og kommenterer at om han vil bli med å drikke vin eller hvor han er eller om hun er hjemme osv. Han sier de kun er venner noe jeg fikk bekreftet og av henne idag. Stoler lite på han etter tidligere hendelser og klarte derfor ikke å la være.angrer nå. Ba henne ikke si at jeg har ringt og hun lovte hun ikke skulle si no selv om hun syntes det ble rart. Vet han er på besøk hos henne nå og jeg gruer meg til han kommer hjem. Gjorde jweg galt i å ringe. Kanskje de snakker om det akkurat nå. Han kan gått finne på å slå meg hvis han blir virkelig forbanna!! Anonymous poster hash: 56df9...52b Thats when you run.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Klarer ikke å dra.er det standar spørsmålet: hvorfor blir kvinner i voldelige forhold. ? Og etter to år vet jeg fortsatt ikke. Har spiseforstyrrelser og er veldig psykisk syk så muligens pga lav selvtillit føler jeg jeg fortjener det....Anonymous poster hash: 56df9...52b Men gjør han deg bedre? Kan du flytte hjem til noen som kjenner deg og som bare vil deg vel... inntil du får hodet over vannet? Får du hjelp for spiseforstyrrelsen og for psykdommen din nå? 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Ringte ei jente typen min nylig har blitt kjent med. Hadde en mistanke og har gått rundt i to uker med en vondt følelse. De møter hverandre og henger.liker bildene til hverandre og kommenterer at om han vil bli med å drikke vin eller hvor han er eller om hun er hjemme osv. Han sier de kun er venner noe jeg fikk bekreftet og av henne idag. Stoler lite på han etter tidligere hendelser og klarte derfor ikke å la være.angrer nå. Ba henne ikke si at jeg har ringt og hun lovte hun ikke skulle si no selv om hun syntes det ble rart. Vet han er på besøk hos henne nå og jeg gruer meg til han kommer hjem. Gjorde jweg galt i å ringe. Kanskje de snakker om det akkurat nå. Han kan gått finne på å slå meg hvis han blir virkelig forbanna!! Anonymous poster hash: 56df9...52b Hvorfor er han på besøk hos henne nå? Jeg fatter ikke hva du ser i det mannfolket der. Man gjør ikke sånt når man er i et forhold? Tipper de har sex i skrivende stund. Anonymous poster hash: 9edda...706
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Kva i alle dagar sa du når du ringte ho opp?? Anonymous poster hash: 25aee...9be
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 ER DU FANGEVOKTEREN HANS? Han er voksen. Live and let live. Hvis du ikke liker oppførselen hans må gjøre det slutt. Anonymous poster hash: 1a3c8...430
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Jeg spurte om det var noe mellom de og at jeg var dama.hun trodde han var singel. Og har ikke nevnt noe om meg.vi fikk en bra tone.ingen drama eller styr.hun lovte å ikke nevne at jeg hadde ringt og jeg lovte å ikke ta det opp med han i senere tid. Så ikke vennskapet dems ble ødelagt. Han kom hjem og hun har ikke sakt noe. Men sitter jo med dårlig samvittighet og håper ikke det kommer ut senere en gang. Elsker jo han og vil det skal funke men samtidig er det mye som ødelegger. Det at han er ute 24/7 stort sett aldri sier hvor han skal.kan dukke opp 8 på morgenen. Er ting som har fått meg til å miste tillit. Anonymous poster hash: 56df9...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå