Gå til innhold

Sove samme sted som gjestene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal overnatte samme stedet som vi har festen, og det samme skal en del av gjestene. Er det "feil"? Jeg har liksom litt på følelsen at brudeparet skal forsvinne etter festen og ikke bare ta heisen opp en etage? Hva sier dere? Er det vanlig eller ikke? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er "vanlig" spiller vel ingen rolle? Gjør det dere har lyst til!

Dersom du føler at brudeparret skal "forsvinne", så finner dere en måte å ordne det på.

Vi har valgt å sove på et annet hotell enn noen av "gjestene", men det er mest for å få "fred" dagen etter.

Skrevet

Gjør det dere føler for og har lyst å bry dere ikke om om det er vanlig eller ikke

Skrevet

Vi skal sove på samme sted som gjestene, jeg syns bare det er kjempekoselig jeg...Så får vi litt tid med gjestene dagen etter også.

Skrevet

Det er fullt på det hotellet vi skal overnatte, så jeg tror ikke noen av gjestene skal ligge der...

Men vi møtes vel dagen etterpå likevel, tenker jeg! :-)

Skrevet
Vi skal sove på samme sted som gjestene, jeg syns bare det er kjempekoselig jeg...Så får vi litt tid med gjestene dagen etter også.

:Nikke:

Det skal vi også.

Det vi tenkte er at på selve bryllupsdagen er det jo ikke alle gjestene man får snakket like mye med, og da er det kjempekoselig å kunne snakke med de dagen etter. Gleder meg masse! Nå er det bare litt under 3 uker igjen... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...