Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket.

Veldig forelsket. Vi har hatt en fantastisk kjemi og han har gitt uttrykk for at følelsene er gjensidige. Vi møtes til daglig, ingenting har vært uttrykt helt konkret men selv uvitende har kommentert disse "vibbene i lufta"

...Så har det kommet til min informasjon, at han slett ikke er ledig på markedet.

Noe jeg syntes er ufattelig trist, men har som et resultat av dette tatt valget om å trekke meg tilbake. Syntes det er dumt at det han har signalisert ikke står i samsvar med realiteten - og syntes det er enda idummere at jeg i en alder av 25 g for første gang faller ordentlig pladask og det for en som ikke kan bli min.

Jeg vet oppfordringene om å glemme han, ikke mate det, og komme meg videre vil være det rådet folk flest ville hatt å gi.

Jeg bare kjenner at tanken på at han ikke er min, og antakeligvis ikke kommer til å bli det er så uendelig vond :(

Anonymous poster hash: 3c6d2...398
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger sårt hjelp...

Anonymous poster hash: 3c6d2...398
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon Nå.

Eneste Jeg kan Si er å ignorere og fjerne han fra Face og snap, og heller legge til igjen når du er kommet over personen.

*klem fra meg

Anonymous poster hash: 2a2d4...74c

Skrevet

Kan også legge til hvis personen virkelig var ærlig interessert så tar de kontakt hvis du ignorerer dem lenge nok.

Håper der går bra Med deg.

Anonymous poster hash: 2a2d4...74c

Skrevet

Typisk at gutta med dame er de man lettest får sånn stemning med. Noen av dem lever veldig på sånne vibber de skaper med andre, og liker følelsen av at de har alle muligheter, selv om de ikke har intensjoner om å gå fra dama. Altså kan man si de bruker damene rundt seg litt, spiller på følelsene deres. Noen er uskyldige også, men visse menn vet akkurat hva de driver med.

Anonymous poster hash: e7855...ec6
Skrevet

Det er fryktelig vondt å være forelsket i noen du ikke kan få. Dessverre må du bare glemme han! Som sagt over her; fjern han fra sosiale medier og gjerne fra hverdagen din om det er mulig.

Klem til deg.

Anonymous poster hash: 0870d...952
Skrevet (endret)

Nei, det gjør det ikke. Kom deg tilbake på bakkeplan og innse at en utro mann ikke er noe å samle på, samtidig som at det såklart er like ille av deg dersom dere fortsetter dette, nå som du vet at han er opptatt.

Endret av Pheel
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...