AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hei Jeg har byttet etternavn på nyåret, og nå skal jeg flytte i slutten av måneden. Logget inn på min side på posten.no for å se hva ting koster osv. Da jeg logget inn på min side på posten stod jeg oppført med det gamle etternavnet mitt.. Har prøvd å finne ut hvordan jeg endrer dette, og tenkte kanskje det kunne være at jeg må endre navn på minID brukeren min, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg gjør dette. Hadde planer om å få ettersendt posten i fire,fem mnd, slik at jeg er sikker på at jeg får sendt adresseendring til alle jeg får post fra, men det blir jo litt vanskelig når jeg står oppført med to forskjellige navn på de forskjellige stedene. Jeg kan jo tydeligvis bare melde adresseendring for det gamle etternavnet mitt på posten.no, og det er jo de som ettersender posten min. Hva skjer da med posten som blir sendt til meg med det nye etternavnet? Litt forvirret av dette her... Håper dere skjønte hva jeg mente, at det ikke ble for rotete.. (Var også litt usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, så beklager om den ble passert feil ) Anonymous poster hash: 4aba8...b48
FantasDick Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Om du går innom en PiB og fyller ut skjemaet der vil du kunne endre adressen med det nye navnet ditt. Jeg vet det har vært litt problemer med å melde adresseendring på nett når man nylig har skiftet navn.. Husk å melde til folkeregisteret også, men det har du nok tenkt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå