Gjest Viruset! Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Det er jo så mange i omløp? Hva bruker DU? Hva anbefales? Jeg bruker Norman!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Jeg bruker AVG. Den har faktisk funnet virus som ikke Norton har funnet
Gjest Lea Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Jeg bruker AVG og Norton. (Har 2 PC-er) Merker liten eller ingen forskjell på disse to egentlig.
Arkana Skrevet 24. mai 2004 #8 Skrevet 24. mai 2004 For tiden bruker jeg AntivirXP (gratis program) som jeg er fornøyd med, men skal bytte tilbake til Norton som jeg har hatt før.
opa| Skrevet 24. mai 2004 #9 Skrevet 24. mai 2004 Jeg bruker Norton på to pc'er, mens McAfee på en annen en. Syns egentlig begge gjør jobben greit. Har hatt litt småproblemer med Norton innimellom, men dissse har latt seg løse enkelt. McAfee har jeg ikke brukt mer enn runt to uker, og har ikke hatt noen problemer enda. Den oppdaga i hvert fall Sasser som var innom på besøk. :-?
Catzy Skrevet 24. mai 2004 #11 Skrevet 24. mai 2004 Symantec, som er corporate versjon av Norton. Vi er fornøyd på jobben. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå