MarianneE Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Eh.... susehuet MarianneE skulle kjøpe hårvoks idag, og kom hjem med Fructis Paste istedet. Hva bruker jeg den til?
Gjest Ethereal Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Hvordan er konsistensen? Er den kremaktig?, tykk? seig? Uansett, du kan jo prøve deg fram med en liten mengde i tørt hår, på samme måte du ville ha brukt voks.
Gjest Poirot Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Jeg liker paste mye bedre enn voks. Gni den inn i håndflatene og fordel den omtrent som du ville gjort med voks.
Pusebaby Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Hvis du har langt hår, ikke bruk paste i det.... det ser bare fett ut. Hvertfall ikke i lengden.
Catzy Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Fikk aldri Fructis Paste til å funke da jeg kjøpte det. Har en nesten ubrukt krukke i skapet. Hvis du har råd, så kan du like gjerne kaste feilkjøpet og få tak i noe annet. Catzy
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Jeg har kort hår og kan ikke klare meg uten paste. Den er helt suveren. Nå har jeg ikke prøvd Fructis Paste så den kan jeg ikke uttale meg om. Jeg bruker kun Molding Paste fra KMS og den er verdt hver krone. Paste brukes på samme måte som voks og gele. Den gjør det lett å forme håret. Også mange timer etter at du har hatt i pasten. Tror nok ikke den passer til langt hår som en annen bruker sier.
Catzy Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Paste kan være så mye rart. De fleste pastene jeg har vært borti er sånne hvite, kremaktige, fine greier, som gjør håret mitt klissete, men mykt og formbart i lang tid. Fructis-pasten ser mer ut som en form for gele, og gjør håret stivt og rart. I hvertfall mitt korte hår. Oppdaget at jeg hadde kjøpt tilsvarende paste fra et annet merke i England før i år. Blir nok rett i søpla med den også. Catzy
MarianneE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2004 Pokker....... Da får jeg sende den til min søster som bruker slikt i sitt korte hår.
aline Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 Jeg bruker paste selv om jeg har fått mer lengde på håret. Pasten gnir jeg jo ikke inn så det ser fett ut, men jobber den bare inn i håret slik at det lett former seg slik jeg vil utan at det faktisk ser ut som jeg har noe remedier i det i det hele tatt!! Synes paste er glimrende jeg!! Men har en annen paste en den du har kjøpt, den jeg har er hvit og kremaktig, litt tørr som en fuktighetskrem, ikke rennende som gele.
Gjest Poo Skrevet 25. mai 2004 #10 Skrevet 25. mai 2004 Jeg bruker paste i langt hår. Det blir litt fettete, så jeg må vaske det dagen etterpå. Men det jeg bruker den når jeg skal se litt "røffere" ut. Slenger hode ned, fordeler det ut i håret som henger rett ned. Når jeg slenger hodet tilbake, ser det røft og litt vilt/volumaktig ut. Sprayer det godt, så holder det en stund. Behold pasten selv du, den er god å ha. Jeg bruker ikke den typen du hadde, men Tigi bedhed sin "Manipulation". Very good!!
Winnie the Pooh Skrevet 26. mai 2004 #11 Skrevet 26. mai 2004 Bruker paste nr 3 fra Fudge, den er helt suveren! Mitt hår er tynt og mykt, og jeg skjønner ikke hva jeg gjorde før jeg oppdaget den... :klø: Den funker godt på kort og langt hår, blir ikke klissete eller fett, og håret blir lett å forme. Liker ikke voks, synes håret blir fettete av det. Fructis paste har jeg også prøvd, og den er i beste fall en nødløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå