Gå til innhold

gaven til brudeparet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i bryllup til helga. Egentlig skulle vi bare til kaffen men er nå bedt til middagen også.

Og nå lurer jeg litt på gaven vi kjøpte.

Vi kjøpte en KOBE-kniv til ca 400,- men nå som vi er bedt til middag også er det da for lite???

Er jo litt dumt å måtte ut å kjøpe ny gave

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du føler at det blir for lite med bare kniven kan dere jo kjøpe noe som passer sammen med den. Et bra knivstål, en magnetlist eller kanskje en god skjæreblokk av tre? Eller en mindre kniv i samme serie.

Skrevet

Hvorfor skulle det være for lite???

Synes dere skal gi det dere i utgangspunktet tenkte jeg.........

Skrevet

Kjenn etter i din egen mage og følg det magefølelsen sier deg. Det er kjipt å sitte hele tiden å tenke på at du har kjøpt for lite og det er like kjipt å kjøpe for mye. Magen din vil som regel fortelle deg hva som er rett.

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg nok kjøpt en liten ting til - spesielt siden du sier "vi".

Men jeg er enig med Tex - magen er ofte til å stole på.

Skrevet

Jeg hade kjøpt en liten ting til, men det er meg.. Er det ikke en liten kniv i samme serien? eller hva med en knivblokk? eller en sånn som holder kniven skarp?

Skrevet
Hadde det vært meg hadde jeg nok kjøpt en liten ting til - spesielt siden du sier "vi".

.

Vi- er meg og mannen min det. Men er fremdeles usikker. Tror vi går for det vi allerede har kjøpt

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke forventet noe mer enn en sånn kniv. Synes det er en fin gave, jeg. Nesten litt mye å gi hvis man bare skal til kaffe (ikke kritikk, altså, bare en oppmuntring til å gå for kniven og bare den).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...