AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Ikke noe stort eller spesielt viktig tema, men ble bare litt nysgjerrig. Samboeren har ikke førerkort, så vanligvis er det jeg som kjører henne. I det siste har det blitt litt vel mye kjøring, og jeg har nok gitt til uttrykk for at hun gjerne kan bruke buss også en gang i blant. Vi er i starten av 20-årene. Nylig spurte hun meg om det var greit for meg at hun satt på med en kollega frem og tilbake til treningssenteret litt fremover, ettersom hun har begynt å trene samme plass. Han er et par år eldre. Jeg er ikke av den spesielt sjalu typen, men syntes bare at dette virket litt rart. Er det normalt? Anonymous poster hash: 84e8c...b44
hundemat Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Ettersom kollagaen (han) har begynt å trene samme plass* mente jeg.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Hvis du synes det her er "rart", så får du kjøre henne selv. 11
FantasDick Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Ser ikke problemet? Jeg sitter på med kolleger til jobb hver dag, da det er flust av de som kjører forbi huset mitt. Om samboeren min synes at dette "er litt rart" så hadde jeg seriøst lurt på hva som feiler han. 9
Fuglen Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Er jo egentlig ikke så rart da, siden du helst ikke vil kjøre henne så mye? Da er det jo bare bra at hun kan få sitte på med noen andre, som skal samme sted. Og det var jo positivt at hun faktisk sa fra til deg om det. Har du noen grunn til å ikke stole på henne? 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Hvis han bor sånn til at det ikke er tungvint for ham å ta henne med, og hun er litt "lat" og helst vil slippe å ta buss, så er det vel bare praktisk for henne. Treningsmotivasjonsmessig er det jo vanskeligere å sluntre unna også, om man er to som drar sammen. I utgangspunktet synes jeg ikke dette høres særlig rart ut, bortsett fra at han kollegaen stadig blir den tapende part dersom hun ikke betaler ham for kjøringen. Anonymous poster hash: 56417...fe7 6
hundemat Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 (endret) TS* Endret 5. februar 2014 av hundemat
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Tricky den der.. Klart når dama di sannsynligvis trener tett på din kollega så vil de begge se hverandres svette kropper. Han kommer sikkert til finstudere puppene og rumpa hennes. De vil ha noe felles å snakke om. Og en dag bestemmer dama di seg for heller å ta dusjen hjemme hos kollegaen sin istedet, og det ene fører til det andre.. Nei ts..setter du dama di høyt så kjører du henne. Ellers mister du henne. Anonymous poster hash: dcc6a...bcf 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Hvis dette skaper usikkerhet i deg, ville jeg fortsatt å kjøre henne Anonymous poster hash: 6053a...594 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Jeg sa at det gikk helt fint også, bare lurte litt i ettertid. Gode greier! Anonymous poster hash: 84e8c...b44 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Tricky den der.. Klart når dama di sannsynligvis trener tett på din kollega så vil de begge se hverandres svette kropper. Han kommer sikkert til finstudere puppene og rumpa hennes. De vil ha noe felles å snakke om. Og en dag bestemmer dama di seg for heller å ta dusjen hjemme hos kollegaen sin istedet, og det ene fører til det andre.. Nei ts..setter du dama di høyt så kjører du henne. Ellers mister du henne. Anonymous poster hash: dcc6a...bcf Bra forsøk :-) Anonymous poster hash: 84e8c...b44 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Du får begynne å trene du også! TS. Det gjør jeg allerede, men et annet senter på vei hjem fra universitet. Anonymous poster hash: 84e8c...b44 1
Pearl2.0 Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 TS. Det gjør jeg allerede, men et annet senter på vei hjem fra universitet. Anonymous poster hash: 84e8c...b44 I see
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Hvis han bor sånn til at det ikke er tungvint for ham å ta henne med, og hun er litt "lat" og helst vil slippe å ta buss, så er det vel bare praktisk for henne. Treningsmotivasjonsmessig er det jo vanskeligere å sluntre unna også, om man er to som drar sammen. I utgangspunktet synes jeg ikke dette høres særlig rart ut, bortsett fra at han kollegaen stadig blir den tapende part dersom hun ikke betaler ham for kjøringen. Anonymous poster hash: 56417...fe7 Det blir han jo ikke når han likevel skal samme vei. 1
Gjesten Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Jeg synes det høres helt normalt og, og som en god løsning på ditt problem. 4
Sapientia Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Ser ikke problemet? Jeg lar noen ganger en sambygding sitte på med meg hjem fra jobb (han er kunde). Det hører med at han betaler litt for tjenesten jeg gjør ham. Men altså, han utgjør INGEN trussel ovenfor mine følelser for kjæresten. Han er bare en grei fyr som tilfeldigvis bor i samme bygd. 2
LukaFrost Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Jeg ser ikke problemet. Det er jo pyton å ta buss (her i byen).
Gjest Blubbs Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Nja, jeg ville kanskje synes det var litt sært hvis de alltid fremover trener sammen, og kjører sammen 3-4 ganger i uken. Men jeg ville ikke ha gjort noe særlig for det. Men om det hadde vært ei gang innimellom, eller en fast dag i uken de trente sammen på, hadde jeg ikke brydd meg. Evt. meldt meg inn selv også få trene sammen. :-)
Meandro Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Hadde ikke likt det, men samtidig blir det for sært å nekte henne det. Ville brukt det som grunn til å tillate meg selv noen nye pene venninner å bruke tid med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå