AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er en sliten alenemamma som har opplevd et sykt vondt brudd det siste året. Min eks dro i fra meg og barna og har ikke på 8 månder hørt noe fra han. Ble desperat etter oppmerksomhet og begynte tekste en jeg har rotet med for maaaange år tilbake i tid. Men det et KUN jeg som tar kontakt, og når jeg tar kontakt skriver han bestandig hyggelige ting. Svarer bestandig og er veldig giret på å møte meg. Han er veldig ung og jeg vet han har respekt for meg. Men når jeg aldri hører noe fra han kjenner jeg at jeg "maser" mye på han når jeg sender han meldinger. Kjenner jeg trenger han for og klare å gå vidre. Han får tankene mine på noe helt annet en sorgen min dritt eks påførte meg Er han kanskje ikke interessert? Er så redd for å dumme meg ut og at han skal sitte og gjøre narr av den desperate alenemammaen. Noen synspunkter? Anonymous poster hash: f18c0...5e6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 La være å send han mld da. Så får dubare se om han etterhvert kontakter deg. Han er vel bare interessert i sexog ikke noe mer enn det. Ikke vær avhengig av å ha han i livet dittAnonymous poster hash: bb97a...782
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Du driver og maser på elskeren på sms.....?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Kan hende han rett og slett tar på seg rollen som boy-toy on demand? Menn kan fort tenke at de ikke ønsker å være masete. Anonymous poster hash: 53c7b...300
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Well hello! Stiller gledelig opp hvis han andre ikke gjør det! Anonymous poster hash: 01be5...432 2
absinthia Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Du trenger ikke ham for å klare å gå videre, det du trenger er å lære deg til ikke å ha noen en stund og være glad i deg selv. Når han ikke tar kontakt er han ikke interessert nok eller så er han bare lat og føler at han ikke trenger det siden du gjør det hele tiden. Finn på noe annet så du slipper å bruke tiden til å sitte å lengte etter oppmerksomhet. Slutt å ta kontakt, for er han interessert nok så kommer han etterhvert - om ikke, så er han faktisk ikke verd det. Det føles kanskje som et lyspunkt i tilværelsen, men du blir nok egentlig mest bare forvirret av dette og det tar fokus bort fra det du egentlig burde være opptatt av - nemlig å komme videre og menn er egentlig ikke et redskap eller en trøst som passer til dette før man er helt ferdig med det gamle forholdet. Snakker av erfaring. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er en sliten alenemamma som har opplevd et sykt vondt brudd det siste året. Min eks dro i fra meg og barna og har ikke på 8 månder hørt noe fra han. Ble desperat etter oppmerksomhet og begynte tekste en jeg har rotet med for maaaange år tilbake i tid. Men det et KUN jeg som tar kontakt, og når jeg tar kontakt skriver han bestandig hyggelige ting. Svarer bestandig og er veldig giret på å møte meg. Han er veldig ung og jeg vet han har respekt for meg. Men når jeg aldri hører noe fra han kjenner jeg at jeg "maser" mye på han når jeg sender han meldinger. Kjenner jeg trenger han for og klare å gå vidre. Han får tankene mine på noe helt annet en sorgen min dritt eks påførte meg Er han kanskje ikke interessert? Er så redd for å dumme meg ut og at han skal sitte og gjøre narr av den desperate alenemammaen. Noen synspunkter?Anonymous poster hash: f18c0...5e6 du er nok fuckbuddyen hans
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Hvis han er fri og frank og du er alenemor er det naturlig at du styrer tidene dere treffes på. Hvis han er ung er han neppe erfaren nok til å skjønne at du også trenger bekreftelse fra han, og tenker at han har nok med å stille når du spør. Anonymous poster hash: 28051...5bb
Bernardette Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Hvorfor kaller du ham elsker når han knapt svarer på meldinger? Kreves det ikke en viss fysisk kontakt av spesifikk form for å betegnes "elsker" ? 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Han venter nok på at du skal bestemme hvor og når dere skal møtes. Kanskje han ikke ønsker å trenge seg på siden du er alene og forlatt med barn? Han vil vel ikke involvere seg i barna dine om han bare skal være en elsker for deg, og du ønsker vel å møte han uten at barna vet det? Angående sms, så vil han nok at du skal bestemme det hele. Han svarer deg fordi han er interessert, men ønsker ikke ta mer kontakt fordi han bare er interessert i å være en elsker for deg. Anonymous poster hash: 101d5...381
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Hvorfor kaller du ham elsker når han knapt svarer på meldinger? Kreves det ikke en viss fysisk kontakt av spesifikk form for å betegnes "elsker" ? Forsto det slik at de knuller. Og det står da at han er rask til å svare på sms, men at han ikke sender først. Anonymous poster hash: 28051...5bb
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Forsto det slik at de knuller. Og det står da at han er rask til å svare på sms, men at han ikke sender først. Anonymous poster hash: 28051...5bb jeg syns elsker er et teit uttrykk her siden det er null kjærlighet i bildet. Da er det bedre å si pulevenn. En pulevenn er en som stiller opp for kun sex og intet annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå