MiniMjau Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Hva synes dere om aetat sine nye nettsider? Verre eller bedre å finne ledige jobber?
Svez Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Alt for dårlig brukervennlighet. Blir for mye navigering. Går for eksempel ikke an å søke jobber i hele Norge, man må velge ett og ett fylke... Håpløst! Har sendt sint mail til Aetat :-)
koldbruna Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Jeg liker heller ikke Aetats nye sider,det ble for mye frem og tilbake synes jeg pga Rotete opplegg. Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Dårlige greier....... Det er rett og slett for rotete å velge i databasen.
MiniMjau Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2004 Herregud.... Nå tenkte jeg at jeg skulle se om det fantes noe spennende jobber i utlandet, men da må du faktisk legge til ett og ett land under "Arbeidssted". Såååå tungvint, når jeg bare lurer på utlandet generelt. Prøvde å legge inn "utlandet" som fritekstsøk, men da fikk jeg opp noen få jobber i Norge. :o
philippa starck Skrevet 16. juni 2004 #9 Skrevet 16. juni 2004 Jeg får fremdeles opp "Finner ikke server" når jeg går over til side to i søket mitt. Så da er det bare til å søke på nytt igjen....
Olse Skrevet 16. juni 2004 #10 Skrevet 16. juni 2004 Pleide å bare gå inn på den siste dato uavhengig av sted. Det går jo ikke lenger. Og man kan ikke velge en katogori av jobb som f.eks merkantile yrker , nei da må man sitte og plukke ut "underkatogorier" og det er tungvint synes jeg! Tilbake til den gamle!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå