AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er så lei av at jeg ikke klarer å spise noe som helst uten å kaste opp etterpå. Jeg er så lei av å kaste bort altfor mye penger på mat som kastes opp igjen med en gang den er slukt. Jeg er alvorlig bekymret for tennene mine, og jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Uansett hvor hardt jeg prøver å ikke spy, så går det ikke. Jeg takler ikke å gå opp i vekt, derfor kan ikke en gang et lite, sunt måltid beholdes. Noen tips for å klare å slutte? For dette går virkelig ikke lenger. Anonymous poster hash: c4b8e...a5d
Gjest Blomst83 Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Søk hjelp! Vet det kan være vanskelig,men det er det eneste tipset jeg kan gi.
Gjest Linn Cathrin Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er så lei av at jeg ikke klarer å spise noe som helst uten å kaste opp etterpå. Jeg er så lei av å kaste bort altfor mye penger på mat som kastes opp igjen med en gang den er slukt. Jeg er alvorlig bekymret for tennene mine, og jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Uansett hvor hardt jeg prøver å ikke spy, så går det ikke. Jeg takler ikke å gå opp i vekt, derfor kan ikke en gang et lite, sunt måltid beholdes. Noen tips for å klare å slutte? For dette går virkelig ikke lenger. Anonymous poster hash: c4b8e...a5d Jeg klarte selv å slutte etter å ha blitt kraftig snakket til av en sykepleier, som gjorde at jeg begynte å tenke litt sunnere tanker. Ville vurdert å oppsøke psykolog, hvis jeg var deg, for det er veldig vanskelig å komme seg ut av den onde sirkelen, og individuelt hvordan du takler det. Prøv å snakk med foreldrene dine, fastlegen din, eller noen andre du stoler på? Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Hei TS. Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg er lei, så lei... Det ødelegger meg sakte men sikkert innenfra. Jeg har fått time hos fastlegen i morgen, for å fortelle om sykdommen min og forhåpentligvis bli henvist til psykolog. Endelig kan jeg få hjelp til å komme meg ut av dette helvetet. Lykke til TS. Husk at du ikke er alene! Anonymous poster hash: 9e8f6...374
Adhara Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til http://www.iks.no/tilbud/, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Ønsker deg alt godt. Vennlig hilsen Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg