AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg er en impulsiv jente som ofte bestemmer meg for ting i siste liten og da blir som kjent ting litt dyrere enn planlagt. Var på "Harnas" for noen år siden, men bestilte dette gjennom et norsk firma som kalte det "Noas ark", og som dermed gjorde det myye dyrere. Såå, har noen noen gode råd for organisasjoner som arranger frivillig arbeid i utlandet uten blodpris? Problemet er at jeg liker det enkelt og greit, og er jo som regel enklest med norske kontakter..Jeg så på Projects Abroad og fikk lyst å dra til Ecuador for å jobbe med barn og ungdom. Man kan også ta spanskkurs, men dette går kanskje an å ordne selv til en billigere penge? I fare for å virke gnien her, så tjener jeg ikke superfett, pluss at jeg finansierer studier ved siden av jobb. Rotete innlegg, men pleease gi meg noen vink, råd, tips! Anonymous poster hash: d178a...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthe987 Skrevet 8. februar 2014 #2 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvis du sjekker www.atlantis.no, de har ikke så dyre priser syntes jeg. Har sett en del på tur selv å tror dette er den billigste organisasjonen jeg fant:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Del Skrevet 8. februar 2014 tusen takk for svar! sjekka ut atlantis, og det var jo myye billigere enn PA! har også sjekket litt med noe som heter love volunteers som er en non profit organisasjon, og der koster det enda mindre enn atlantis igjen. men det er jo en australsk organisasjon da. er så mye å velge mellom at jeg blir sprøøø. lyst til alt! Anonymous poster hash: d178a...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthe987 Skrevet 8. februar 2014 #4 Del Skrevet 8. februar 2014 Da må jeg notere meg da hvis jeg skal på tur selv:) Ja, vanskelig å velge destinasjoner å slikt. Må være en opplevelse for livet å kunne være med på noe slikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå