Gå til innhold

Mann Trenger hjelp ang eks :/

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei.
Er en ung mann på 23år.
For 5uker siden ble det slutt med meg og min kjære, vi var sammen i litt over 2år
og vi bodde sammen i runt 13mnder.
Siden det ble slutt har jeg tryglet og tryglet sikkert 2-3ganger og dette er ikke noe jeg er stolt av , å jeg kjenner et stort skuff hvergang jeg har gjort det.
Det som er tingen er at hun skriver til meg hele tiden, sier hun er glad i meg osv osv
For 5dager siden tok vi oss en prat der jeg ba henne for 3gang om å ta meg tilbakke osv osv , men hun sa hun ikke hadde følelser for meg lengre.
Det eneste hun sier er at vi kanskje kan prøve på nytt igjen engang i framtiden ? Hun sier at vist dette skal gå så må vi være venner.
Det lengste jeg har gått utn å hat kontakt med henne på disse 6ukene er 3dager....
Jeg har prøvd så hart hele tiden og holde meg unna, men klarer ikke å la være å snike på profilen, eller kjike på instagramen... det endte opp med at jeg blokkerte hun fra alle sosiale medier vet ikke om dette var lurt eller dumt...
jeg klarer i hvertfall ikke å la være å svare henne når hun ringer meg eller sender meg melding. fordi jeg enda lever i et håp om at vi skal gjenforenes.
Jeg får hele tiden falske håp av henne, og jeg vet rett å slett ikke va jeg skal gjøre.
det har bare blitt være for meg, di siste 2ukene har jeg våknet på morgenen og bare satt meg opp i sengen og begynt og gråte, er normalt ikke en person som gråter, så blir mest sint å irritert av dette.
Jeg går å runt med en jævli ekkel følelse i kroppen heile tiden, som om jeg har gjort noe utroli galt, dette følles overhode ikke godt.
det gjør det ikke noe bedre at jeg drømmer om henne nesten vær natt, at hun holder på med andre. har ingen annelse hvorfor jeg drømmer sånn her.
Grunnen til det ble slutt, var for de 2-3siste mndene , fikk vi rett å slett dårli kontakt, å hadde dårli komunikasjon. dette ente opp med masse unødvendig krangling , som egentlig ikke burde skje.
Hun sier at vi kanskje kan prøve på nytt i framtiden, og bli kjent med hverandre på nytt?
jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette.
Jeg vil uten tvill ha jenta tilbakke, og jeg ønsker ingenting annet,
etter det ble slutt virker det som alle føllelser har blitt 10ganger sterkere
Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram med dette ?
skal jeg la det gå noen uker utn kontakt, så jeg kan la henne savne meg ?
eller skal jeg bare slutte å leve i håpe ?
problemet er at jeg ikke klarer å få henne ut av hode mitt , tanken på en annen jente er jeg rett å slett ikke klar for nå.
Håper på noen behjelpelige svar å tips .

Anonymous poster hash: cbd65...b76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er tingen er at hun skriver til meg hele tiden, sier hun er glad i meg osv osv

Det eneste hun sier er at vi kanskje kan prøve på nytt igjen engang i framtiden ? Hun sier at vist dette skal gå så må vi være venner.

jeg klarer i hvertfall ikke å la være å svare henne når hun ringer meg eller sender meg melding. fordi jeg enda lever i et håp om at vi skal gjenforenes.

Jeg får hele tiden falske håp av henne, og jeg vet rett å slett ikke va jeg skal gjøre.

Hun sier at vi kanskje kan prøve på nytt i framtiden, og bli kjent med hverandre på nytt?

jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette.

Du er her: Free-Grass-Wallpaper1-300x180.jpg

eller skal jeg bare slutte å leve i håpe ?

Jeg synes det høres ut som en god idé.

• Liker 2
Skrevet

Er vel kanskje det som er det beste"hearth"

Men akuratt nå virker alt bare umulig

Skrevet

Syns du bør kutte kontakten med henne helt. Finn noe, helst sosialt, som kan distrahere deg.

Anonymous poster hash: 778d9...b77

Skrevet

Du burde nok ikke være så tilgjengelig for henne, det er ikke så lett det vet jeg men det er det beste. For du kan ikke være vennen hennes nå å være der for henne. Du må tenke på deg selv og gi deg selv tid. Å etter en stund så kan dere kanskje være venner.

Skrevet

Blir vanskelig å få seg ny kjæreste hvis du har masse kontakt med ex'en din. Det blir bare kleint.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Skriv at du trenger å ikke ha kontakt med henne på en stund for og komme deg over bruddet. Nå vet hun jo at du er interessert og vil ha henne tilbake, ergo vet hun hvor hun har deg. Hun vet også at du alltid svarer på hennes kontakt til deg. Vær mer utilgjengelig og dropp kontakten. Det føles bedre etter ei stund og hun vil bli mer usikker pga avstanden mellom dere og at du ikke vil ha kontakt på ei stund. Det kan gjøre at hun savner deg mer og kanskje vil prøve på nytt.

Skrevet

Tusen takk for alle svar !

Den eneste gleden jeg har om dagen nå, er trening det er en stor trøst for meg, og jeg tenker ikke på noe

annet en treningen når jeg er å trener, siden bruddet har jeg vært å trent 5-6ganger i uken 2timer om gangen.

dette føles jævlig bra!! (unnskyld ordbruken)

Men det er når jeg kommer jeg og sitter alene at den onde følelsen kommer,

Hvorfor vil hun ikke ha meg lengre ?

Blir hun å komme tilbake ?

Har jeg mistet henne for alltid ?

Er som om jeg ikke vil registrere det som skjer rundt meg. Har vel kanskje ikke godt helt opp for meg enda at det faktisk er over.

Etter så lang tid, så blir det et stort savn :/

Har kuttet all kontakt, håper hun kommer på døra en dag.

Men jeg prøver så godt jeg kan å tenke at dette er noe som mest sannsynligvis ikke blir å skje

Prøver å ikke gå rundt og gi meg selv falske forhåpninger, fordi om akkurat nå så er dette helt for jævlig.

Men skal holde meg unna nå, prøver å være streng med meg selv !

Igjen takk for alle svar, setter stor pris på dette :)

Skrevet

Det er bra du har trening og fokusere på, bare bra :).

Så må du bare ta tiden til hjelp, kjennes ikke sånn ut nu men det blir bedre etter hvert.

Skrevet

å å
å

å å

åååååååå

Anonymous poster hash: b24e2...f53
Skrevet

Du må kutte kontakten ja.

Mennesker er ofte sånn at når de ser at h*n ikke er interessert lenger, det er da de kommer tilbake.

Anonymous poster hash: 87107...d9c
Skrevet

åååååååååååååååååå? hva mener du ?

Takk for svarene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...