Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker ofte nå yt med sjokoladesmak til frokost, orker ikke noe mer enn dette, så alternativet blir ingen frokost. Trener, men ikke hver dag. Er yt det beste eller burde jeg kjøpe sånn nutrilet shake greie? Er det sunnere og mer mettende? Og smaker det godt?? Smak er viktig! Veldig glad i yt sin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er det du vil? få i deg nok eller mindre kalorier?

Anonymous poster hash: 3fd88...b86
Skrevet

Men hva er det du vil? få i deg nok mer eller mindre kalorier?

Skrevet (endret)

Aner ikke æringsinnholdet i YT. Men hva med en proteinshake blandet med melk? Enkelte smaker nesten som sjokomelk. Blir billigere i lengden ihvertfall. Eller så er vel smoothie godt og mettende som frokost, om man har tid til det da :)

Og en liten edit: Ta en scoop med havregryn i proteinshaken, det er godt om det er en i sjokolade. Pleide å gjøre det før når jeg trente og var i god form. Nå skal jeg jo ned 10 kg, så gjør det ikke om jeg ikke skal trene rett etter frokost, men super frokost før trening :)

Endret av belle_
Skrevet

Vil holde meg mett og må ikke være for kalorrik da jeg ikke vil opp i vekt, helt litt ned. Prøver å spise sunt ellers så vil ikke ødelegge med frokosten.

Skrevet

Dette skal jeg også starte med. Skal kjøpe en sånn proteinshake. Har bare ikke bestemt meg for hvilken enda. Noen forslag?

Smoothie er godt men ikke idealt da blenderen bråker voldsomt og jeg er opp lenge før mannen min og datteren min.

Skrevet

YT inneholder mye unødvendig, deriblant sukker, og den er proppa på "energi".. Like mye i en YT som en mager middag. Hvis du ikke klarer mat, kjøp deg et nøytralt proteinpulver og bland deg en egen. Feks Diet Protein med jordbærsmak, så blander du yoghurt, vann og bær sammen med dette.

Skrevet

Det er mindre sukker, kalorier og fett i den nye litago sjokomelken (''en lettere sjokomelk''), enn det er i yt sin.. Men jeg ville kjøpt en proteinshake, det metter og er sunt.. Anbefaler denne: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80

Anonymous poster hash: e2084...fc4
Skrevet

Okey, skal prøve det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...