Gå til innhold

Hvordan oppføre/ bli kjent med vennene og familien hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så og si sammen med en helt fantastisk gutt nå. Vi er ikke offisielt sammen, men blitt enige om at det er oss to nå. :)

Nå som jeg har kjent han en god stund, så er det jo på tide å bli kjent med vennene og familien hans. Har såvidt hilst på moren og faren hans, det var bare på et kort håndhils, hei og hade. Har også blitt litt kjent med bestekompisen hans.

Problemet mitt er bare at jeg er så veldig sjenert og nervøs når jeg skal møte nye mennesker. Blir enda mer nervøs når det er folk han kjenner og er glad i, vil jo gjøre et bra inntrykk! Syntes det er vanseklig å holde en samtale i gang, med mindre den andre personen spør meg om ting osv.. :( bruker ganske lang tid på å bli kjent. Har overnattet hos han noen ganger, og foreldrene er jo veldig nyskjerrige og har lyst til å bli kjent med meg. Han har sin egen "leilighet" med egen inngang i kjelleren, så er ikke slik at jeg kan støtte på dem om jeg går på do liksom..

Jeg er 19, han er 21. Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre et bra inntrykk? :) Han er veldig "care" til det virker det som, han vet at jeg er sjenert osv, men han blir ikke flau over meg, og når vi har vært med kompisen så har han dratt meg med i samtalene så det har ikke vært et så stort problem der. Tenker mer på foreldrene.. Vil ha et avslappet forhold til dem, og ikke være så nervøs. :fnise:

Anonymous poster hash: a667a...afc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær hyggelig, bli kjent med dem ved å spørre hva de driver med , hva de studerer, jobber, etc.. folk liker å snakke om seg selv, og gi dem komplimenter. Vær deg selv:-) .Du kommer til å klare deg fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...