Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal sende vitnemålet mitt med en søknad til høyskole, men oppdaget nå at jeg har mistet det! :o Har nok kommet bort under flytting. :oops: Jeg lurer på om det er mulig å få et nytt vitnemål hos skolen jeg gikk på? Noen som vet? Ev. om det vil ta lang tid? Søknaden må sendes innen 1 juni nemlig...Hvis jeg venter på å få nytt vitnemål og jeg tar kontakt med skolen og forteller det, tror du de lar meg ettersende det?

Hjelp, rimelig fortvilet nå! :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ring skolen du gikk på og be om nytt, eventuelt tropp opp på døren....

Søsteren min gjorde det, husker desverre ikke hvor raskt hun fikk sitt, men det tok ikke lang tid....

Clea

Skrevet

Det er nok ikke noe problem å få et nytt.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Du kan dra opp til gamle skolen din og si at du trenger å skrive ut et nytt vitnemål. de gjør det for deg, men tror det koster penger. rundt en hundre lapp eller noe.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Fant dette på en side. Tror det gjelder for alle skoler:

"Ved duplikat og kopiering av vitnemål/kompetansebevis gjelder følgende. Tapte vitnemål kan ikke utskrives i ny originalutgave, bare som duplikat. Et duplikat koster kr 100,-.Utskriving av nye vitnemål etter å ha tatt opp igjen fag eller supplert med nye fag koster kr. 150,-. Kopierte vitnemål med attestasjon for riktig kopi koster kr. 5,-."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...