kristirn Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hei! Ta gjerne denne testen og del dine ønsker og erfaringer https://docs.google.com/forms/d/1CSQP-3iRO0OYwULLbThMyAXlQ-zdmAf0axJj2pBazKY/viewform 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Høres ut som et spennende og interessant nytt produkt... :-)Anonymous poster hash: 9b768...0e4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Om disse strømpebuksene kunne vært lave kunne det vært noe for meg Takler ikke gå med strømpebukser siden jeg får så vondt i magen. Kan bare gå med bukser/strømpebukser osv. som ligger rundt hoftebeinet. Så her i huset går det bare i stay-ups eller strømper, eller ned brettete ullstrømper i livet... Anonymous poster hash: db316...8f9 1
Binta Ba Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Om disse strømpebuksene kunne vært lave kunne det vært noe for meg Takler ikke gå med strømpebukser siden jeg får så vondt i magen. Kan bare gå med bukser/strømpebukser osv. som ligger rundt hoftebeinet. Så her i huset går det bare i stay-ups eller strømper, eller ned brettete ullstrømper i livet... Anonymous poster hash: db316...8f9 Jeg er motsatt Må ha de opp i midja, og midja mi er høy..
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er motsatt Må ha de opp i midja, og midja mi er høy.. Samme her! Anonymous poster hash: 9b768...0e4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er motsatt Må ha de opp i midja, og midja mi er høy.. Heldig, finner ikke strømpebukser som ikke er høye i livet Blir faktisk skikkelig fysisk dårlig av å gå med noe som strammer rundt magen. Rundt livet kan til en viss grad gå, men strømpebuksene rekker jo ikke opp til livet om man virkelig ikke haler og drar dem opp dit, og de ender jo uansett opp rundt magen igjen.. bleh.. Anonymous poster hash: db316...8f9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Heldig, finner ikke strømpebukser som ikke er høye i livet Blir faktisk skikkelig fysisk dårlig av å gå med noe som strammer rundt magen. Rundt livet kan til en viss grad gå, men strømpebuksene rekker jo ikke opp til livet om man virkelig ikke haler og drar dem opp dit, og de ender jo uansett opp rundt magen igjen.. bleh..Anonymous poster hash: db316...8f9 Derfor hadde det vært genialt med et tynt silikonbånd som gjør at den holder seg der oppe... Anonymous poster hash: 9b768...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Derfor hadde det vært genialt med et tynt silikonbånd som gjør at den holder seg der oppe... Anonymous poster hash: 9b768...0e4 Joda, det er sant Men hadde likevel foretrukket at man kunne ha den på hoften med et lite silikonbånd som holdt den opp Men er vel kanskje bare jeg som har så sær mage.. Anonymous poster hash: db316...8f9
Gjest Lille-pus Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Hei! Ta gjerne denne testen og del dine ønsker og erfaringer https://docs.google.com/forms/d/1CSQP-3iRO0OYwULLbThMyAXlQ-zdmAf0axJj2pBazKY/viewform Og hva tenker du bruke denne testen til? Den er ikke en test slik jeg leser den.... det er en ren markedsundersøkelse i forbindelse med markedspotensialet for et nytt produkt. Sjekket du reglene før du la den ut? Endret 5. februar 2014 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå