Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et spennende og interessant nytt produkt... :-)

Anonymous poster hash: 9b768...0e4

Skrevet

Om disse strømpebuksene kunne vært lave kunne det vært noe for meg :) Takler ikke gå med strømpebukser siden jeg får så vondt i magen. Kan bare gå med bukser/strømpebukser osv. som ligger rundt hoftebeinet. Så her i huset går det bare i stay-ups eller strømper, eller ned brettete ullstrømper i livet...

Anonymous poster hash: db316...8f9
  • Liker 1
Skrevet

Om disse strømpebuksene kunne vært lave kunne det vært noe for meg :) Takler ikke gå med strømpebukser siden jeg får så vondt i magen. Kan bare gå med bukser/strømpebukser osv. som ligger rundt hoftebeinet. Så her i huset går det bare i stay-ups eller strømper, eller ned brettete ullstrømper i livet...

Jeg er motsatt ;) Må ha de opp i midja, og midja mi er høy..

Skrevet

Samme her! :)

Skrevet

Heldig, finner ikke strømpebukser som ikke er høye i livet :( Blir faktisk skikkelig fysisk dårlig av å gå med noe som strammer rundt magen. Rundt livet kan til en viss grad gå, men strømpebuksene rekker jo ikke opp til livet om man virkelig ikke haler og drar dem opp dit, og de ender jo uansett opp rundt magen igjen.. bleh..

Skrevet

Heldig, finner ikke strømpebukser som ikke er høye i livet :( Blir faktisk skikkelig fysisk dårlig av å gå med noe som strammer rundt magen. Rundt livet kan til en viss grad gå, men strømpebuksene rekker jo ikke opp til livet om man virkelig ikke haler og drar dem opp dit, og de ender jo uansett opp rundt magen igjen.. bleh..

Derfor hadde det vært genialt med et tynt silikonbånd som gjør at den holder seg der oppe... :)

• Liker 1
Skrevet

Derfor hadde det vært genialt med et tynt silikonbånd som gjør at den holder seg der oppe... :)

Joda, det er sant :) Men hadde likevel foretrukket at man kunne ha den på hoften med et lite silikonbånd som holdt den opp :fnise: Men er vel kanskje bare jeg som har så sær mage..

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hei!

Ta gjerne denne testen og del dine ønsker og erfaringer

https://docs.google.com/forms/d/1CSQP-3iRO0OYwULLbThMyAXlQ-zdmAf0axJj2pBazKY/viewform

Og hva tenker du bruke denne testen til?

Den er ikke en test slik jeg leser den.... det er en ren markedsundersøkelse i forbindelse med markedspotensialet for et nytt produkt.

Sjekket du reglene før du la den ut?

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...