Gå til innhold

Hva foretrekker du å gjøre på førstedaten? tur, kafe eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker du å gjøre på førstedaten? tur , kafe eller? ....

Jeg hadde avtalt en førstedate til helgen. :blomst: Jeg har skrevet med karen en stund. Planen var å gå en tur. :rolleyes: Jeg har vært på dater før, og jeg føler ikke for å gå på kafe på første date. Grunn: En sitter rett i det.... Det er ikke noe kjekt å sitte å spise foran en person en er på en førstedate med. Nå sier daten at han vil gå på kafe, og orker ikke å gå på tur... :dry: Typisk! Men jeg søker jo en turmann! :excl: Så sikkert derfor jeg føler at han er helt feil ;):excl:

Føler en seg ukomfortabel med situasjonen, så sitter en liksom rett i garnet.. innpå en kafe... :rolleyes: . der det gjerne er mennesker som hører og ser mer enn de trenger. Jeg har vært på dater tidligere på kafe... og det endte med at alt ble bare så dumt. :dry: .. Den ene fyren tok en stol og lå seg nedpå stolen med beina opp på en annen stol.... En annen virket skikkelig ufordragelig og folk rundt så på oss.... En annen date latterliggjorde meg foran noen andre personer som var i lokalet... Er det ikke en kjemi så er det pyton å ha møtt vedkommende på kafe.. da er det bedre å ha gått en liten spasertur....

Hva synes dere? :dagens-rose:

Anonymous poster hash: bc3c8...5ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på kafé og ta en tur etterpå :)

Anonymous poster hash: d317e...632

• Liker 1
Skrevet

av de to foretrekker jeg å gå tur. å gå inn på kafe etter på vis vi føler for det.

Anonymous poster hash: 39a8a...5a6
Skrevet

Foretrekker en middag eller en drink paa kveldstid. Baade fordi det er hyggelig stemning, man kan nyte god mat og samtidig prate.

Aldri vaert paa gaatur paa en forste date. Ville finne det langt mer kleint, det er jo bare fokus paa pratingen. Bryr meg ikke hva folk rundt meg paa kafe eller restaurant hoerer eller tenker.

Skrevet

Liker å knulle på første date egentlig

Anonymous poster hash: 5a016...529
  • Liker 1
Skrevet

jeg forstår ikke det med kafe på første date... Men det er meg... Jeg må gå tur for da føler jeg meg friere.... og ikke så fanget ilag med en person jeg synes er helt merkelig....

Anonymous poster hash: bc3c8...5ea
  • Liker 1
Skrevet

Inne på sukker skulle det vært mulig å kommentere de forskjellige fyrene og gi karakter, da kunne du jo skrevet at han ikke kunne oppføre seg på cafe og at det var helt krise...

Anonymous poster hash: 0cccf...c97
  • Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker også å gå en tur, mye mer avslappende og det føles ikke ut som ett jobbintervju.. Var nylig på førstedate med en og vi gikk i 2-3 timer. Trivelig! Så anbefaler det.

Anonymous poster hash: a7bb9...32f

• Liker 2
Skrevet

Treffes over en øl eller ett glass vin :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best middag.. god tid og (forhåpentligvis) god stemning :) Er noe mer settingen

Anonymous poster hash: 58d46...0c7
Skrevet

Jeg hadde foretrukket å gå tur. Hvis jeg noen gang skulle forvillet meg på en date.

Skrevet

Jeg hadde foretrukket kafé, for da er det lett å stikke etter en halvtime men også å gå videre til middag.

Anonymous poster hash: bb510...9f7

Skrevet

Tur, egentlig. Da kan man kommentere ting som skjer underveis. Føler meg stuck på en kafe, eller noe rolig noe.

Skrevet

Jeg liker best middag.. god tid og (forhåpentligvis) god stemning :) Er noe mer settingen

Hehe, det er det verste jeg vet. Vissheten om at man må være der så og så lenge uten at det er uhøflig å stikke.

Skrevet

Liker å knulle på første date egentlig

Anonymous poster hash: 5a016...529

Ikke jeg.

Skrevet

Jeg hadde hatet det! Så formelt og kleint det ville vært. Skikkelig jobbintervju hvor man må sitte å se hverandre i øynene i mange timer. Man er jo stuck der i mange timer om man spiser middag, kontra "ta en øl", da kan man jo gå etter en halvtime hvis kjemien ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 01f87...908

Skrevet

Går an å stikke innom en kaffesjappe underveis og ta seg en take away kaffe. Koselig.

• Liker 1
Skrevet

Var på førstedate med en idag. Da gikk vi først ut å spiste, deretter så gikk vi en tur og prata. Syns det var utrolig koselig. Litt kjedelig å bare sitte på cafe heletiden..

Anonymous poster hash: 043c3...924

Skrevet

Sist jeg var på førstedate gikk vi på homsebar. Vi er begge heterofile, men ølen var billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...