Gå til innhold

Jeg er ikke "Den Rette", slutt ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kort fortalt: vært sammen i 3år,bodd sammen 1år...vi har det veldig fint sammen, har masse felles interesser og venner, og vi er veldig like på hvordan vi liker å ha det til det vanlige..derfor fungerer vi godt som samboere også, vi har selvfølgelig opp og nedturer so mandre, vi diskuterer når vi ikke er enige osv...

For noen dager siden (etter at vi har hatt en dårlig periode) stoppet kjærsten min opp og sa han var usikker på oss og om dette komn til å funke...han mente det var så mye som ikke var på plass uten at han kunne gå nærmere inne på det. Jeg dro vekk 5 dager og var knust, sendte han ikke meldinger men fikk mange av han hvor det stod at hna var glad i meg og lurte på hva jeg gjorde osv..så dro jeg hjem til han da jeg følte det passet å prate sammen.

Jeg kom hjem og ting var som vanlig, vi laget mat og han spurte om vi skulle gå å trene sammen, etter et par timer tok han det opp: Har du tenkt noe=? Så sier han at han syns vi har det kjempe fint, at jeg er behagelig å være sammen med, g at vi har veldig mye positivt, og at han trives godt sammen med meg og i forholdet..men han føler det mangler en ting, og det er følelsen av at jeg er den 100%rette og at dette kommer til å funke, og uten det så vil han ikke klare å gi alt..han sier at han vil gi meg det beste om vi fortsetter, men hvis ikke er det best å la hverandre gå.

Dette er jeg jo veldig enig i! men jeg fforstår ikke helt...den rette følelsen, kommer den alltid fra begynnelsen?? noen som vet? eller hender det at den kommer etterhvert? jeg vet heller ikke hvordan det skal føles, jeg tenker at det er opp til oss hva vi bestemmer oss for og satse,r så vil det komme! Men det kommer j o ikke om man stadig er usikker og tar det oop...hva tenker dere, er det håp for oss? Noen som har opplevd dette med "den rette" ???

Anonymous poster hash: 98020...43c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps: Glemte å si at etter denne samtalen spurte jeg om han hadde bestemt seg, og da sa han nei, han hadde ikke kommet frem til avgjørelsen enda..siden han var så glad i meg og var redd for å gjøre noe han ville angre på. Han ville ha et par dager til å tenke på beslutning...

Men jeg tenker, what? man vet vel hva han vil! hvorfor skal han vente med dette? er det ikke bare å ta et valg...hvis det r så vanskelig, så mpå det vel være mye bra? :/ Dessuten hvorfan skal han kalre å tenke seg til riktig avgjørelse, når det kommer ann på følelser? Hilsen ts

Anonymous poster hash: 96391...cd4
Skrevet

Ps: Glemte å si at etter denne samtalen spurte jeg om han hadde bestemt seg, og da sa han nei, han hadde ikke kommet frem til avgjørelsen enda..siden han var så glad i meg og var redd for å gjøre noe han ville angre på. Han ville ha et par dager til å tenke på beslutning...

Men jeg tenker, what? man vet vel hva han vil! hvorfor skal han vente med dette? er det ikke bare å ta et valg...hvis det r så vanskelig, så mpå det vel være mye bra? :/ Dessuten hvorfan skal han kalre å tenke seg til riktig avgjørelse, når det kommer ann på følelser? Hilsen ts

så enkelt er det ikke. at det "bare" er å ta et valg. dere har vært sammen en stund og han er glad i deg, derfor er det ikke "bare" å ta et valg. "den rette" og også et teit begrep føler jeg. det som er rett i dag er ikke nødvendigvis rett om 5 år

Anonymous poster hash: d02f2...d0d

• Liker 1
Skrevet

Shit, jeg hadde pakket kofferten pronto og fyket ut av døren med rak rygg og nesen i været fort som F. Skulle jeg vurdert å komme tilbake (noe jeg ikke hadde gjort) snakker vi om en mann på knærne i uoverskuelig fremtid med tigging, gråt, klynk, gull og grønne skoger. Punktum

Anonymous poster hash: a2509...d20

Skrevet

Tja. De fleste har vel opplevd å slå opp med noen (kanskje etter flere år). Da går det jo mye på dette at ting ikke føles riktig lengre... så om man sier at man ikke føler "de rette tingene lengre", eller sier at den andre ikke er "den rette", så blir det vel mye det samme.

Poenget er vel at man ikke føler det man burde for partneren sin, og dermed ikke ser en fremtid sammen. Det er alltid kjipt å slå opp, man blir jo glad i den andre. Kjipt av han å trekke det ut, for jeg tror han kommer til å dumpe deg til slutt uansett (men om det blir om en uke eller om et halvt år, det er ikke godt å si).

Skrevet

Been there, done that. Jeg tror du kan forberede deg på begynnelsen på slutten. Hvis du mentalt tenker sånn, er du forberedt. Når tvilen har manifistert seg, er det vanskelig å se at et forhold fortsetter.. med mindre man har barn sammen.

Huff, føler med deg!

Anonymous poster hash: e6214...056
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo typisk at man av og til blir usikre i et forhold...og det er ikke alle som vet hvordan man føler at "den rette" er den rette...noen har høye forventninger og tror det er noe helt annet enn det ddt faktisk er. Hvis man har det bra i et forhold, man fungerer sammen og er forelsket så ser jeg ikke helt hva som mangler? Kanskje han bare har fått et stressende innfall?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det med TS?

Anonymous poster hash: e6214...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...