AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hva tror dere? Er det mulig å forandre seg mens du er i et forhold. Etter nesten to år, sammen med en rusmisbruker. Roet seg nå.går bare i hasj om dagen (som jeg vet iallfall) drikker nesten ingenting. Men humøret og oppførselen er stygg.ganske sikker på at han er utro og. Tror han har forelsket seg i en annen. Nekter for alt. Tror dere jeg skal vente å se eller mulig en må være på egen hånd for å forandre seg... Anonymous poster hash: 90d80...235
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Eh?? synes du skal ha nok selvrespekt å gjøre det slutt. Anonymous poster hash: 99c86...bc2 3
Steinar40 Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Høres ikke ut som at han kommer til å bedre seg, nei. Sannsynligheten er nok større for at det blir verre.
skreppamedleppa Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Ts du kan ikke sette blomster i et rævhull og kalle det en vase.. Det er fullt mulig å ta seg selv i nakken og rydde opp i eget liv, men dette tilfellet er nok en tapt sak. Å sette tiden på vent menns du blir behandla som dritt vil jeg IKKE anbefale! ! Ta et oppgjør og sleng problemet ditt (han) ut av livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå