AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har dusjkabinett som jeg vasker titt og ofte. Men de Plast/gummilistene som er mellom dør og vegg får jeg ikke rene. De er på en måte misfarget, gulbrune. Jeg har forsøkt Klorin, jif, eddik, salmiakk og baderomsspray. Er det noen kloke KGere som har et superduper tips? Anonymous poster hash: a09f0...52c
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Kanskje sterk sitronvann hjelper. Samt litt eddik.
Gjest Sille4 Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Prøv å bruk vaskepulver (til tøy), gni med svamp og litt vann. Det jeg ofte bruker i dusjkabinettet, syntes det fungerer
2292 Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Jeg lurer litt på hva folk bruker på dusjveggene? Sliter med å få vekk såperester og kalk.. skrubber og skrubber og skrubber men får det ikke vekk...
Avalon Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Jeg lurer litt på hva folk bruker på dusjveggene? Sliter med å få vekk såperester og kalk.. skrubber og skrubber og skrubber men får det ikke vekk... Jeg pleier å bruke sånn cillitbang, og så tar jeg sånn jif universal greie som du vasker vinduer osv med på etterpå, for å få de helt blanke.
GirlWithOneEye Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Bakepulver blandet i vann til en passe tykk pasta:) Fungerer fint, syns jeg:)
Djungelvrål Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har kalk på dusjveggene og har prøvd sitron, bakepulver, eddik, cilid bang og mye mer. Det går aldri bort. Det eneste jeg ikke har prøvd er avfetning til bil som noen tipset om engang.
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Jeg pleier å skylle dusjveggene godt etter hver dusj for å hindre videre danning av kalk, såperester etc. Fungerer bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå