Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man gjøre når venner "ikke har tid"? Jeg og kjæresten flytta sammen for 1 mnd siden, han flyttet hit jeg bor fra en annen by. Helt siden han flyttet er det ingen av mine venner som har engasjert seg noe særlig for å bli bedre kjent med han. Jeg har 3 venninner som har samboer men de gangene jeg har spurt dem, har det ikke passa dem. Jeg begynner nesten å føle at jeg ikke har noen ordentlige venner? Vi sitter omtrent hver kveld etter jobb bare vi 2 og har ingen besøk og kan heller ikke dra noen plass for de er jo "opptatt" med sitt. Føler vi gjør alt sammen. Ikke at det er negativt, men kan bli litt mye i lengden spesielt for han som ikke har noen familie eller venner her. Skal jo ikke så mye til for å skjønne at det kan virke ødeleggende for oss, når de ikke kan ta litt initiativ til å invitere oss eller ihvertfall takke ja til invitasjoner... Hva kan vi gjøre?

Anonymous poster hash: 12cd4...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du allerede er lei av hans selskap etter bare en mnd så er det ikke store håp for ett fremtidig forhold i mine øyne...

Anonymous poster hash: 3b635...ee0
Skrevet

Hvem har sagt at jeg er lei av han? Om du ikke har noe bedre å komme med enn en så lame kommentar kan du like greit la være å svare...

Anonymous poster hash: 12cd4...0ce

Skrevet

1 mnd er jo ikke særlig mye. Er det aktivt på jobb osv kan jeg fort være opptatt en måned, så gi vennene dine litt mer tid før du syns de ikke er gode venner.

Det er også mange ting man kan gjøre som ikke innebærer sosialisering med dine venner. Har ingen av dere noen hobbyer hvor det vil være naturlig å oppsøke ny miljøer som enkeltpersoner og ikke som par? slik kan han begynne å bygge opp sitt eget nettverk også.

Tror nok at jeg fort hadde rotet bort en måned i tosomhet før jeg kom på at man burde se seg rundt og være med andre folk, så jeg er imponert over at du allerede har tenkt så masse på at det ikke bare kan være "dere to" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...