Gangerolv Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hei Min kone var utro over minst en 10 måneders periode i 2012 og ennå er jeg misstenksom. Han fyren hun var utro med dukker opp i forskjellige sammenheng og jeg tenker ofte på om de har noen kontakt ennå. De er kollegaer i samme firma men jobber på fotskjellige steder. Ikke noe tegn på mobilen.... men av og til er det opptatt hos henne og hun sier at hun ikke brukte telefonen da. Innimellom er hun frustret hjemme, kjefter litt mer enn normalt på barna, humøret veldig opp og ned. Tror det er noe som stresser henne... Hvilke erfaringer har andre med slike problemer. Det er lettere etterhvert men likevel sliter det å være misstenksom. Har tilgitt (?) men ikke glemt... Mvh litt vanskelig situasjon
Tba Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Har du snakket med kona til mannen som muligens har et forhold til din kone? Eller har han blitt skilt nå.
Gangerolv Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2014 Hei, de lever sammen men er vel ikke sammen. Har ikke snakket med henne. Har snakket med ham ved tre anledninger... Er ikke muligens. De hadde et forhold...
Mike Waters Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg tror du bare må slå deg til ro med at hun muligens ikke er av den mest monogame sorten, og så gjør du dine vurderinger utifra det. Har du selv vært trofast? 1
luringen34 Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Dette hadde ikke jeg orket eller funnet meg i. Ville dna sjekket ungene og kommet meg vekk derfra. 2
Tba Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg mente muligens denne gangen. Vet at de hadde et forhold før. Jeg ville vurdert å ta kontakt med kona hans. Da vil han få andre ting å tenke på, og kanskje trekke seg unna din kone. Hvis det backfirer og han og din kone trapper opp så vet du ihvertfall at det ikke er vits i å satse mer på forholdet deres. Hvordan reagerte den andre mannen når du snakket med han? Lykke til, jeg opplevde bare light versjonen av det du har vært igjennom, og det er vondt.
KsChoice Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Det er vanskelig å komme seg over sånne tillitsbrudd og du kommer nok ikke til å glemme det. Så du må ta et valg om du kan akseptere det som har vært og vis ikke så er nok det beste å gjøre det slutt uansett om dette ikke er noe som er ønskelig.
Gangerolv Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2014 Det er vanskelig å komme seg over sånne tillitsbrudd og du kommer nok ikke til å glemme det. Så du må ta et valg om du kan akseptere det som har vært og vis ikke så er nok det beste å gjøre det slutt uansett om dette ikke er noe som er ønskelig. Er jo glad i henne, og vi har et veldig bra liv ellers, barna betyr jo også veldig mye... Kanskje det ikke har skjedd noe siden sist... Vanskelig... Men får holde ut litt til å ta en avgjørelse til sommeren.. Takk for svar :-)
Cascade Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Vanskeligt for meg å forestille meg du har pratet med han fyren, jeg ville ha det vanskeligt med dette. Vet hvordan du føler. selvom tre måneder har gått siden jeg oppdaget konen hadde besøkt en kollega fra jobben hjemme ved han mens jeg var bortreist i sommer, da sliter dette veldig på helsa. Hun vil ikke fortelle noe om det, sier der ikke var noe. På julebordet ved firmaet kom hun tidlig hjem, gråtende pga noe han hadde sagt, men hun vil ikke si hva det var. På jobben er alt jeg tenker på om jeg skal finne en annen jobb og reise bort, når jeg kommer hjem tenker jeg ikke så mye på dette men jeg har vanskeligt for å prate med henne om hvordan jeg har det, hun blir sint. Jeg har sikkert ingen grunn til det, men føler jeg ikke helt kan stole på henne lenger, den følelsen er ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Innstaller Copy10 på telefonen hennes så får du med deg alt som skjer. Først da finner du ut om hun lyver. Anonymous poster hash: c3635...dd8
Gangerolv Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2014 Innstaller Copy10 på telefonen hennes så får du med deg alt som skjer. Først da finner du ut om hun lyver. Anonymous poster hash: c3635...dd8 Nei, det gjør jeg ikke. Men en utskrift fra Netcom skulle jeg gitt mye for.
Gangerolv Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2014 Vanskeligt for meg å forestille meg du har pratet med han fyren, jeg ville ha det vanskeligt med dette. Vet hvordan du føler. selvom tre måneder har gått siden jeg oppdaget konen hadde besøkt en kollega fra jobben hjemme ved han mens jeg var bortreist i sommer, da sliter dette veldig på helsa. Hun vil ikke fortelle noe om det, sier der ikke var noe. På julebordet ved firmaet kom hun tidlig hjem, gråtende pga noe han hadde sagt, men hun vil ikke si hva det var. På jobben er alt jeg tenker på om jeg skal finne en annen jobb og reise bort, når jeg kommer hjem tenker jeg ikke så mye på dette men jeg har vanskeligt for å prate med henne om hvordan jeg har det, hun blir sint. Jeg har sikkert ingen grunn til det, men føler jeg ikke helt kan stole på henne lenger, den følelsen er ikke bra. Hei, lenge siden men ferie har det vært så... Helt enig med deg ang. det å ikke være sikker lenger, ikke kunne stole på... Det river og sliter slik at man blir overmisstenksom. Vanskelig å spørre også. F.eks spurte jeg min kone om hun hadde hatt noen kontakt med ham sieden jul. Hun svarte da at hun ikke hadde SNAKKET med ham siden jul. Det blir da mange andre muligheter for kontakt og hun løy ikke. ja, det er ikke enkelt det her. Og til en lenger oppe som spurte om jeg hadde vært utro, der er svaret Nei, heldigvis
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Fyren hun holdt på med har vel funnet seg ny. Derfor hun er stresset, sint og såret. Det kan jo være en mulighet? Sjekk opp på facebook. Anonymous poster hash: bf935...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå