usikkerheten Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 sorry meg, men jeg blir frustrert og irritert når folk ikke svarer på faceook, meldinger eller telefonen. slår av telefonen. Jeg kan god overreagere på dette siden det er en viktig person jeg vil snakke med.. men jeg kjenner jeg blir helt.. ja ... ute av kontroll... andre grunner kan være at jeg nesten ikke har spist i hele dag og er sliten fordi jeg la meg sent i går.. men det irriterer meg, hvorfor må jeg være tilgjengelig hele tiden mens andre kan bare snakke med meg når de føler for det.. blæææ... er ganske avhengig av en person som jeg selvfølgelig vil snakke med.. men får ikke kontakt med h*n på meldinger, facebook eller telefonen, føler meg helt hjelpesløs og ja!! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 vel, er din egen feil at du alltid er tilgjengelig. at folk vil ha alenetid uten mas og kjas er da ganske normalt. jeg ønsker ikke å være tilgjengelig hele tida. det er det vel få som gidder. deet er deg selv som gjør deg selv tilgjengelig. du kan bare slutte å være tilgjengelig hele tida om du er lei av å alltid stille opp Anonymous poster hash: 18bfb...c27
Gjest Mupsi Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Gå å gjør noe! Ta ut av oppvaskmaskina, støvsuge, gjøre lekser, trene, gjøre litt yoga, se en film etc!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå