AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ble for en liten stund siden kontaktet av en fyr jeg drev å flørtet og lå med for 2-3 år siden. På den tiden var jeg en annen person, men hadde fortsatt bein nok i nesa til å droppe han. Dessverre var jeg forelsket i han, og i og med at han behandlet meg totalt idiotisk, kvittet jeg meg med han. Nå er jeg i et forhold og har forandret meg mye siden den gang. Når han kontaktet meg så svarte jeg jo fordi jeg vet at han har ny kjæreste og egentlig er han en grei fyr som jeg også på en måte har hatt et vennskap med. Han nevnte til og med kjæresten sin og at de to bodde sammen nå, og virket bare vennskapelig innstilt. MEN, jeg er ikke dum og luktet ugler i mosen. Så kom spørsmålet; om vi ikke skulle møtes? Jeg lot være å svare noe mer, men nå angrer jeg bittert. Det som hadde vært likt meg å gjøre er å ta print screen, sende til dama og komme med noen ordentlig fraser som han sent glemmer! Hvem er det han tror han er? Og hvem tror han at jeg er? Kjenner at alt jeg vil er å dose hodet hans mot noe hardt og håpe han aldri våkner til live igjen. Makan til drittfyr! Om vi skulle møte på hverandre igjen, vet jeg ikke hva jeg gjør. Alt jeg føler ovenfor denne fyren er kvalme, og ingenting annet. I og med at jeg dessverre har slettet samtalen nå, så vet jeg ikke hva jeg bør gjøre. Tenkte at å begynne å lage dårlig stemning kanskje ikke er så lurt, fordi kjæresten min har litt kontakt med broren hans, og han jeg snakker om vet hvor vi bor nå (vi bor 5 minutter unna hverandre i en helt ny by). Vet ikke hvor lurt det er å begynne en fight nå? Men det frister Anonymous poster hash: 1d66c...2dd 1
Gjest Mupsi Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Glem hele greia, slett han fra hukommelsen.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Aksepter at fortiden din er som den er. Det er historie i livet ditt som aldri vil gå bort, lær av dine feil og gjør fortiden bedre. Anonymous poster hash: 6568a...33f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå