Gå til innhold

Antall match på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært aktiv på Tinder i bare noen dager. Jeg trykker ikke "liker" med mindre jeg virkelig finner personen av interesse.

Men i løpet av disse få dagene har jeg fått veldig mange match, i hvertfall flere enn jeg hadde regnet med (rundt 30 stk ved siste opptelling). Stort sett matcher jeg alltid med de jeg "liker". Er det slik at mange der ute trykker "liker" på alt og alle, eller er jeg bare heldig?

Anonymous poster hash: 7a321...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært aktiv på Tinder i bare noen dager. Jeg trykker ikke "liker" med mindre jeg virkelig finner personen av interesse.

Men i løpet av disse få dagene har jeg fått veldig mange match, i hvertfall flere enn jeg hadde regnet med (rundt 30 stk ved siste opptelling). Stort sett matcher jeg alltid med de jeg "liker". Er det slik at mange der ute trykker "liker" på alt og alle, eller er jeg bare heldig?

Jeg får også matcher med nesten alle jeg liker.

Usikker på om gutter bare trykker liker på alle?

Anonymous poster hash: 18e1a...d1e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror mange (spesielt gutter - BEKLAGER) har en mye lavere standard enn andre. Ikke lav som i at de liker alt og alle, men at de sitter ikke og dømmer opp og ned før de trykker liker på noen! Du ser nok veldig bra ut da :)

Anonymous poster hash: f1f4c...791
Skrevet

Jeg har 127 matcher, og jeg er kresen

Skrevet

Jeg har sett gutter knote på tinder. De trykker like på alle og går kjapt igjennom. :-P

Skrevet

Vel, jeg sveiper fort forbi. De jeg trykker liker på er de som får meg til å stoppe opp - ergo de er vakre/pene/deilige/tiltrekkende.

Ta det som et kompliment at du nærmest kan velge og vrake.

Skrevet

Tinder er frustrerende. Menn er tapere på tinder siden er bare damer som får matcher der :(

Anonymous poster hash: f63b9...ada

Skrevet

Tinder er frustrerende. Menn er tapere på tinder siden er bare damer som får matcher der :(

Noen må jo få match med disse jentene:)

Men ja, det går jo på utseende.

• Liker 2
Skrevet

Særlig kjedelig er det for oss snille, gode gutter men med ikke så bra utseende. Det er vi som er bra, ikke de dumme kjekke badboytullingene!

Skrevet

Særlig kjedelig er det for oss snille, gode gutter men med ikke så bra utseende. Det er vi som er bra, ikke de dumme kjekke badboytullingene!

Man kan jo være kjekk og snill og?:P

Snakker med en kjekkas på tinder nå. Han så skikkelig pappagutt ut, men så er han sykt hyggelig! Jeg ble faktisk overrasket. Trykket like på han bare for å se om en som han ville trykket like på meg. Og det gjorde han, og startet samtale:)

Skrevet

Jeg (en gutt) er veldig kresen, allikevel har jeg nå nesten kommet opp til 30 matcher. Jeg pleier bare å sveipe raskt igjennom, men noen ganger kommer det opp jenter som virkelig får meg til å smile og få meg tiltrekket. Jeg har en liten fetisj for øyne, altså hvis de er søte så klarer jeg ikke å la vær å smile. Søte øyne får liksom hele jenta til å lyse opp. Litt rart kanskje ettersom jeg er øyelege, noen ganger smiler jeg stort for de pene jentene der også, bare noen ganger med menn. Nei, jeg er ikke sånn! Jeg er hetero, as straight as I can be! Jeg tror det nærmeste til homofili jeg har kommet er når jeg som 19 år fikk stå og ronket av en deilig mage og rompe som viste seg å tilhøre en mann (chatroulette). Jeg vil ha en dame uansett nå da, så det har ikke noe si om hva andre mener om det. Selv om jeg håper at mine fremtidens barn ikke kommer til å gjøre noe sånt, jeg kommer selvølgelig til å støtte dem uansett, men om jeg fikk et ønske så ville jeg ha hatt dem hetero. Wow. Tenker plutselig på døden nå. Lurer på hvordan det blir? Liksom at et helt liv bare forlater en kropp, det nærmeste døden jeg har kommet hittil er nok da jeg gikk meg vill i skogen en gang. Det var kun i 2-3 timer men allikevel skremmende, om en huggorm hadde bitt meg så hadde jeg jo dødd!

Kom kanskje litt ut av temaet her, men håper jeg klarte å besvare spørsmålet ditt da. :)

Anonymous poster hash: 2786d...03b

Skrevet

Man kan jo være kjekk og snill og?:P

Snakker med en kjekkas på tinder nå. Han så skikkelig pappagutt ut, men så er han sykt hyggelig! Jeg ble faktisk overrasket. Trykket like på han bare for å se om en som han ville trykket like på meg. Og det gjorde han, og startet samtale:) Anonymous poster hash: 18e1a...d1e

Lykke til :)

Skrevet

577. Skulle kanskje ikke tro det, men er kresen. Hatt tinder lenge (mye innom før da jeg sympatiserte med ei venninne som bodde hos meg en liten stund, som hadde kjærlighetssorg, og fant tinder som god ''medisin''. Satt time ut og time inn på den appen).

Anonymous poster hash: eedf1...a26
Skrevet

Tinder har hatt tekniske problemer med matchingen siden 12 januar. Det slår ut på to måter, enten får man ingen matcher på dager/uker så renner de bare inn, eller så får man fiktive matcher, altså folk som ikke har sett profilen din en gang.

De rullet ut en patch denne uken så det vil bedre seg etterhvert.

Statistisk sett hvis du er en mann vil 3 av 100 damer "like" deg, uavhengig av utseende. For å få høyere match bruk et bilde hvor du viser noe sært, tattovering, piercing osv, helst tatt med et canon kamera(ja, det har noe å si). :)

Gjest Deilig mann
Skrevet

Hadde nesten ingen treff i starten, trodde det var teknisk feil eller noe (jeg er jo deilig), begynte å like så å si alle, fikk masse matcher da, skjønte at det ikke var teknisk feil men at det bare var meg som ikke var så deilig likevel,og så gikk tilbake til kresen-modus. Nå kommer det matcher innimellom, har litt over 50 nå tilsammen tror jeg.

Skrevet

46 match! Jeg er kresen, men tror ikke jeg går etter disse guttene med halvlangt hår.

Det er de med morsomme bilder og som jeg syntes ser livlige ut som får like :)

Anonymous poster hash: 354d1...7c5
Skrevet (endret)

Nå er det vel slik at mange menn bare trykker like på mange for å få mange opp, men siden de gjør det tar de bare kontakt med et fåtall av de de får opp. Om derimot du får få likes på tinder, kan du ta kontakt med de du har og har sikkert ha stor sjanse på kontakt. Når mange kvinner ikke trykker like på mange nok, får de aldri kontakt med noen fordi de mennene de liker mest sannsynlig ikke kommer til å velge dem. Enkel matematikk. Så det ekke så galt likevel skal du se og verre for damene ;)

Endret av Halvor
Gjest Deilig mann
Skrevet

Tinder er frustrerende. Menn er tapere på tinder siden er bare damer som får matcher der :(Anonymous poster hash: f63b9...ada

Ehmm... Og hvem får de superheldige damene match med?? Ikke menn? :)

• Liker 2
Skrevet

Ehmm... Og hvem får de superheldige damene match med?? Ikke menn? :)

Sikkert aliens :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...