AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Han har plutselig skjult bildene jeg er tagget i på facebooken hans, for vennene sine. Han har slettet alle innlegg fra i år, etter at vi ble sammen, muligensskjult det bare for meg. Nekter å tro at han har skjult det for alle vennene sine. Er dette suspekt oppførsel? Hva skulle han skjule... Vil han plutselig skjule meg? Vi har enda ikke kommet dit at vi er offentlig i et forhold på facebook. Anonymous poster hash: da658...fc0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Hørres rart ut. Jeg hadde spurt han om hvorfor han har gjort dette.. men hørres ikke normalt ut med mindre han kan være usikker på dere.Anonymous poster hash: 31d4b...1e1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Høres ut som han er flau over deg eller flørter med andre.Anonymous poster hash: 14f1b...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg hadde lagt ut ett skikkelig kjærestebilde og tagget han. Om han avtagget seg så kan du spørre han om hva det er som skjer Anonymous poster hash: 06d47...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå