AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Noen her som har fullt foreldreansvar alene, og hva er grunnen? Bare nysgjerrig. Anonymous poster hash: 4bad7...d60
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har foreldreansvar alene siden jeg og faren til barnet ikke bodde sammen eller var gift da barnet ble født. Anonymous poster hash: 84159...8b5
asterix Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har fullt foreldreansvar alene siden barnas far er død.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har fullt foreldreansvar fordi faren ikke bor i Norge. Anonymous poster hash: 059dd...ae3
Missy1 Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har foreldreansvar alene siden jeg og faren til barnet ikke bodde sammen eller var gift da barnet ble født. Anonymous poster hash: 84159...8b5 Samme her
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har foreldreansvaret alene, selv om jeg og barnefaren bodde sammen ved fødsel. Grunnen er at han nektet å melde adresseendring fra barndomshjemmet og til vårt felles bosted, da han drev og peiset på eksen sin bak min rygg og planla å stikke av etter fødsel. Anonymous poster hash: f6dfe...8ad
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har foreldreansvar alene siden jeg og faren til barnet ikke bodde sammen eller var gift da barnet ble født. Anonymous poster hash: 84159...8b5 Samme her. Og fikk rådet på Amathea at uansett hvor full av happy-hormoner jeg skulle bli etter fødselen, så ikke skriv at dere skal dele foreldreansvaret! Herregud så glad jeg har vært for det rådet i etterkant, når sønnen skulle ha pass og søke skoleplass og alle slike papir-ting og vi ikke har sett faren hans på mange år... Anonymous poster hash: 348e4...b81
Nordvesta Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har fullt foreldreansvar. Far ønsker ikke foreldreansvar.
GammelKaktus Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har og foreldreansvar alene, selv om jeg bodde med barnefar da lillegutt ble født. Men siden det aldri ble meldt flytting så ble jeg registrert med foreldreansvar alene. Jeg sendte heller aldri inn skjema om delt foreldreansvar, noe jeg er veldig glad for. Hadde vært et herk å prøve å få tak i han hvis jeg skulle ordne noe pass eller bankkonto lignende saker.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har fullt foreldreansvar også. Men det er egentlig ingen grunn for det. Det ble aldri sendt inn noen papirer på det. Vi var veldig unge, så vi var ikke klar over hvordan det fungerte heller. Anonymous poster hash: 7ae91...56c
Kontormus Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Fullt foreldreansvar alene siden far og jeg var registrert på hver vår adresse. Min eks. trodde det gikk automatikk i det, og prøvde å forfalske en tilbakedatert flyttemelding, og faket min underskrift da det gikk opp for ham at han hadde driti på draget. Vi var på dette tidspunktet kastet ut av huset alt. Men de fattet mistanke og ringte fra Folkeregisteret for å informere. Har aldri sett blekere ansikt da han ble kontrontert med dette. Fikk det dessverre når barnet var 11 år, men jeg skulle nok ikke stolt på historien hans, for han hadde ondsinnede hensikter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå