AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hva er det beste forumet synes dere for en som tenker på å lage barn snart? Anonymous poster hash: 8fb5a...11c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Som gravidforum syns jeg barnimagen.com og babyverden.no er bra. Etter man har fått barn er ikke Barnimagen(eller dinbaby.com som man da går over til) like bra syns jeg. Babyverden har jeg ikke vært noe særlig på etter graviditetene, så jeg kan ikke uttale meg så mye der. Jeg er gått mer og mer over til å være her på KG enn Din Baby hvertfall. Syns her er en bedre tone. Mitt inntrykk er at det er mange unge brukere på Din Baby og tonen i forumet blir deretter. Syns det er mye umodent over diskusjonene der. Men det kan nå bare være jeg som begynner å bli for gammel :-P Andre du kan sjekke ut er snartmamma.com og mammanett.no. Disse har jeg knapt nok vært innom så kan ikke uttale meg så mye om de. Anonymous poster hash: 19755...9f4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Underforumet Seksualitet! Mye mer lystbetont enn prøver- og gravidforum, hvor alle bekymringene befinner seg. Anonymous poster hash: 8485a...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå