AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg bor for tiden på en liten plass, hvor jeg har søkt, bokstavelig talt, på alt jeg kan her jeg bor uten at jeg har fått jobb. Så nå tenker jeg å søke på jobber utenfor plassen jeg bor på og rett og slett bre meg utover hele Norges land. Problemet mitt er at om jeg skulle få en jobb på en annen plass, så har jeg ikke råd til å dekke depositum og første måneds leie før jeg får inn lønning. Noen som vet om det er mulig å få hjelp fra Nav til å flytte for å kunne få jobb? Ser på NAV sine sider at det er mulig for enslige foreldre, men jeg har ikke barn.. Anonymous poster hash: ac8fe...181
Gjest Mupsi Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Jeg leste at man kunne få flyttehjelp for endel år tilbake men jeg vet ikke om det gjelder lenger, du må nesten uansett ta kontakt med NAV tror jeg og høre.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Spør NAV da vel? Anonymous poster hash: c48f0...b84 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Spør NAV da vel? Anonymous poster hash: c48f0...b84 Jøss, du var hjelpsom, du er virkelig et viktig bidrag til forumet. Anonymous poster hash: ac8fe...181 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Jeg jobber i NAV og vi innvilger flytting så det skvetter etter. Du må hente inn tilbud fra tre ulike flyttebyråer og legge ved sosialsøknaden, dersom du får det innvilget får du stønad til det rimeligste alternativet. Anonymous poster hash: c602a...6bb
Monstrum Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg spurte nav, siden jeg snart skal flytte.. Men fikk beskjed om at det kun ble gitt støtte til flytting for enslige foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå