Gå til innhold

sannheten om kristina andersens inntekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://kristinaandersen.no/1379639720_jeg_er_stolt.html

"Var innom hos regnskapsføreren min også, og fikk en beskjed som virkelig gjorde dagen min fullkommen.Wwww.kristinaandersen.no har jammen meg omsatt for 100 000 kroner på EN måned".

hun skryter fælt hun der andersen altså... prøver å få det til å høres så profft ut og prøver å fremstille seg så rik og suksessfull.

men her ser dere sannheten...

http://www.180.no/firmavis/24979906600031.htm

Følgende roller er tilknyttet Kristina Andersen AS
(klikk på en person for å se mer informasjon)
Person: Rolle: Øyvind Endresen Lund (1962) Styre, varamedlem Kristina Andersen Maberg (1990) Daglig leder Kristina Andersen Maberg (1990) Styreleder

"med et registrert årsresultat på NOK 58 000 og et resultat før skatt på NOK 76 000. Balanseregnskapet som er levert og godkjent viser en egenkapital tilsvarende 30 000 og en gjeld summert til 140 000."

gratulerer a, andersen. to ansatte i firmaet. den ene er deg selv og den andre er faren din. årsinntekt på 76000 kr før skatt og en gjeld på 140000...

ikke engang i nærheten av 100 000 på en mnd sånn som hun skryter av.

Anonymous poster hash: 5aac6...d92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har hun ikke startet opp en nettbutikk eller noe? Koster litt å investere i det da. Dessuten er det ikke alltid denne informasjonen er helt riktig.

Skrevet (endret)

Omsettningen nederst er på 146 000.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Men har hun ikke startet opp en nettbutikk eller noe? Koster litt å investere i det da. Dessuten er det ikke alltid denne informasjonen er helt riktig.

Hun la den ned fordi hun "ikke hadde tid" til den mer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Regnskapet nederst er fra 2012 ;)

kanskje det ja... men sjekk henne i skattelistene :P ikke akkurat så mye over 100 000 der heller som hun har klart å opparbeide seg på et år... rart egentlig... når hun tjener 100 000 på en mnd ifølge henne selv så burde vel totalsummen være litt større :P

Skrevet

kanskje det ja... men sjekk henne i skattelistene :P ikke akkurat så mye over 100 000 der heller som hun har klart å opparbeide seg på et år... rart egentlig... når hun tjener 100 000 på en mnd ifølge henne selv så burde vel totalsummen være litt større :P

Hun skrev ikke at hun tjente det, men at omsettningen var det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du helt har forstått hvordan det fungerer :P

Anonymous poster hash: afbd5...e11
  • Liker 8
Skrevet

Hvem er Kristina Andersen? Og hvem bryr seg?

• Liker 6
Skrevet

Herregud TS...Nesten så jeg tror det er Kristina selv om lager alle disse rare trådene om henne, det må da være fryktelig god reklame for bloggen :P

• Liker 1
Skrevet

Herregud.

Anonymous poster hash: e03a3...fa9

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

http://kristinaandersen.no/1379639720_jeg_er_stolt.html "Var innom hos regnskapsføreren min også, og fikk en beskjed som virkelig gjorde dagen min fullkommen.Wwww.kristinaandersen.no har jammen meg omsatt for 100 000 kroner på EN måned".hun skryter fælt hun der andersen altså... prøver å få det til å høres så profft ut og prøver å fremstille seg så rik og suksessfull. men her ser dere sannheten... http://www.180.no/firmavis/24979906600031.htm Følgende roller er tilknyttet Kristina Andersen AS(klikk på en person for å se mer informasjon) Person: Rolle: Øyvind Endresen Lund (1962) Styre, varamedlem Kristina Andersen Maberg (1990) Daglig leder Kristina Andersen Maberg (1990) Styreleder "med et registrert årsresultat på NOK 58 000 og et resultat før skatt på NOK 76 000. Balanseregnskapet som er levert og godkjent viser en egenkapital tilsvarende 30 000 og en gjeld summert til 140 000." gratulerer a, andersen. to ansatte i firmaet. den ene er deg selv og den andre er faren din. årsinntekt på 76000 kr før skatt og en gjeld på 140000... ikke engang i nærheten av 100 000 på en mnd sånn som hun skryter av. Anonymous poster hash: 5aac6...d92

Kristian Andersen AS stiftet 25.10.2012, og tallene du refererer er så vidt jeg kan se fra regnskapsåret 2012, nærmere bestemt de to siste månedene av 2012. (se proff.no)

KA kan godt ha omsatt for 100 000 kroner på én mnd. Tallene for 2012 er i hvert fall ikke bevis på det motsatte.

Anonymous poster hash: 12a30...39b

Skrevet

Herregud TS...Nesten så jeg tror det er Kristina selv om lager alle disse rare trådene om henne, det må da være fryktelig god reklame for bloggen :P

God reklame er det ikke. Inntekten hennes kommer vel av alle reklameinnleggene hennes nå.

Anonymous poster hash: 3962e...9de

Skrevet

http://www.proff.no/regnskap/andersen-kristina-as/vennesla/reklamebyr%C3%A5er/Z0IC1I8S/

I følge regnskapstallene fra Proff er det kun én ansatt i firmaet, som har tatt ut lønn på 50 k. I tillegg er resulatet etter skatt tatt ut i utbytte.

Forøvrig tviler jeg på at den kortsiktige gjelden på 140 k gjelder nettbutikken, ettersom varelageret er på null og dette vel er den eneste utgiften til firmaet hun hadde (uten at jeg kjenner til denne bedriften i detalj)

Det KAN være sant at hun tjente 100 k på en måned. Jeg går da utfra at hun mener "jeg" som i bedriften, og da snakker man gjerne om driftsinntekter, ikke resultat. Det høres dog rart ut at hun da tjente 46 k til sammen de resterende månedene...

Legger forresten merke til at hun står oppført med 51 k i skyldig offentlige avgifter, noen som vet om dette da betyr at hun har slurvet med mva/skatt tidligere år? Forstår virkelig ikke at såpass mange av disse bloggerne ikke forstår at mva regler også gjelder dem....

Anonymous poster hash: 00e30...23f
Skrevet

Jeg vet ikke med økonomien, men det ser ut som hun sitter med naken underkropp på ett av de nyeste innleggene sine.

Skrevet

http://www.proff.no/regnskap/andersen-kristina-as/vennesla/reklamebyr%C3%A5er/Z0IC1I8S/

I følge regnskapstallene fra Proff er det kun én ansatt i firmaet, som har tatt ut lønn på 50 k. I tillegg er resulatet etter skatt tatt ut i utbytte.

Forøvrig tviler jeg på at den kortsiktige gjelden på 140 k gjelder nettbutikken, ettersom varelageret er på null og dette vel er den eneste utgiften til firmaet hun hadde (uten at jeg kjenner til denne bedriften i detalj)

Det KAN være sant at hun tjente 100 k på en måned. Jeg går da utfra at hun mener "jeg" som i bedriften, og da snakker man gjerne om driftsinntekter, ikke resultat. Det høres dog rart ut at hun da tjente 46 k til sammen de resterende månedene...

Legger forresten merke til at hun står oppført med 51 k i skyldig offentlige avgifter, noen som vet om dette da betyr at hun har slurvet med mva/skatt tidligere år? Forstår virkelig ikke at såpass mange av disse bloggerne ikke forstår at mva regler også gjelder dem....

Anonymous poster hash: 00e30...23f

for 2012 ja. Kanskje hun tjente disse pengene i år? eller i fjor?

Anonymous poster hash: c3917...538

Skrevet

Husk at det er stor forskjell på omsetning og inntekt/overskudd, da :) Omsetning på 100.000 kan man lett ha, så trekker man fra alt av kostnader og står igjen med et evt overskudd.

Anonymous poster hash: 3df43...3ec

Skrevet

Jeg synes kanskje at folk som ikke engang skjønner forskjellen på omsetning og overskudd burde droppe å spekulere over andres økonomi. TS, du driter bare ut deg selv her.

Anonymous poster hash: d2257...f45
  • Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes kanskje at folk som ikke engang skjønner forskjellen på omsetning og overskudd burde droppe å spekulere over andres økonomi. TS, du driter bare ut deg selv her. Anonymous poster hash: d2257...f45

... Eller avsatt mva, som skal betales i en senere periode ...

Ja, ja sann ...

Skrevet

Hun hadde omsetning på 146 000 i løpet av november og desember i 2012 så høres da slettes ikke urimelig ut at hun omsetter for 100 000 pr mnd nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...