Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er menn simple mennesker eller er de veldig vanskelige å tyde og skjønne?

Anonymous poster hash: 8b9ca...c4e
Videoannonse
Annonse
Gjest Ironically me
Skrevet

Alle de tre alternativene!

• Liker 3
Skrevet

Er vel som med jenter, avhenger av begge personene både den som tolker og den som blir tolket.

Anonymous poster hash: 128ff...ac4

Skrevet

Ut fra mitt ståsted som mann, ser jeg på menn som forholdsvis enkle og lette å forholde seg til, mens kvinner har et utrolig komplisert og (for meg) uforståelig tankemønster.

Skrevet

Ut fra mitt ståsted som mann, ser jeg på menn som forholdsvis enkle og lette å forholde seg til, mens kvinner har et utrolig komplisert og (for meg) uforståelig tankemønster.

Det er ikke uforståelig, det er bare at det ofte rett og slett ikke henger sammen.

Anonymous poster hash: 85e07...107

Skrevet

Menn er enkle sammensatt

Anonymous poster hash: 04e76...5e6

Skrevet

Jeg vil si det kommer an på personligheten.

Pluss hvor gamle de er.

Noen er så gamle og senile at det kan være veldig vanskelig å forstå hva de ønsker.

Gjest Raindrops
Skrevet

Noen menn er veldig enkle, men de er ikke så veldig spennende heller.

Skrevet

Menn er ikke så vanskelige å forstå seg på, det er vi kvinner som analyserer oppførselen deres til det ikke er noe igjen å analysere. Grunnen til det er mest sannsynlig fordi vi kvinner er mye mer kompliserte, og dermed tror vi at de også alltid har en "baktanke" eller en annen mening enn det de uttrykker.

Anonymous poster hash: cbc58...459
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Kvinner mener du vel?

Skrevet

Menn er ikke så vanskelige å forstå seg på, det er vi kvinner som analyserer oppførselen deres til det ikke er noe igjen å analysere. Grunnen til det er mest sannsynlig fordi vi kvinner er mye mer kompliserte, og dermed tror vi at de også alltid har en "baktanke" eller en annen mening enn det de uttrykker.

Anonymous poster hash: cbc58...459

Jeg liker at du bruker det ordet ettersom definisjonen av komplisert er "vanskelig, sammensatt" og det beskriver kvinnelig tankegang (i et nøtteskall) helt perfekt.

Anonymous poster hash: 0d2cc...5dd

Skrevet

Kvinner mener du vel?

tror nok Ts mener menn. Kvinner er vanskelige, det er vel noe vi alle er enige i. TS lurer på om menn også er det. Men det går vel mer ut på at kvinner er vanskelige, og derfor sliter de med å forstå at noen kan være så enkle og logiske.

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

tror nok Ts mener menn. Kvinner er vanskelige, det er vel noe vi alle er enige i. TS lurer på om menn også er det. Men det går vel mer ut på at kvinner er vanskelige, og derfor sliter de med å forstå at noen kan være så enkle og logiske.

Kvinner mener du vel?

Mente å være litt humoristisk :fnise:

Innlegget til ts er userisøst. Man kan velge mellom om menn er simple mennesker eller veldig vanskelig å tyde og skjønne.... snakk om å være negativt innstilt til menn! Lurer på hvorfor de aller fleste kvinner i verden velger å leve sammen med en mann da? :fnise:

Endret av Coolaid
Skrevet

Noen menn er veldig enkle, men de er ikke så veldig spennende heller.

Husker jeg snakket med en fyr om mat en gang; og da sier han at all mat er enten god eller vond. Altså ingenting er litt bedre enn noe annet tydeligvis hehe

Så enkel ække akkurat jeg :smoke:

Skrevet

Tja. Kanskje. Men dere kan ikke leve uten oss. Vi har kuk og og når dere jenter ligger alene i sengen så ligger dere bare å drømmer om å bli penetrert av en prins på hvit hest.

Anonymous poster hash: b547d...fbf

Skrevet

Noen menn er enkle å tyde, andre ikke. Det er jo gjerne et samspill mellom folk, så forutsetningene til den som tyder/tolker mannen, spiller også inn.

Anonymous poster hash: fd91a...f0a

Skrevet

Jeg er nok som sagt ikke særlig enkel; men jeg må uansett bare si at det er mye enklere å slippe å måtte forholde seg til kvinnemennesker.

Gjest Coolaid
Skrevet

Menn er simple. Litt som kyr.

Oi, ligner vi så mye på dere ?????? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...