Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endel topper som det ikke er pent å bruke bh under, stroppene vises godt osv.

Jeg har store, faste bryster, og kan godt gå uten bh.....men er det vulgært eller ikke?

Er det visse anledninger det passer seg bedre enn andre? F.eks på kafe en sommerdag, ute på byen, når man omgås naboer og venner osv.

Tenker på at det vises at brystvortene knopper seg av og til, og da er ikke bh-en der som et "skjold"...det vises jo også mer bevegelse under toppen enn når man bruker bh.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

I mine øyne er det ikke vulgært, så lenge du har pupper til det; jeg gjør det selv med enkelte topper og kjoler, for jeg har en forkjærlighet for ryggløst.

Skrevet

i mine øyne så er det ikke vulgært i seg selv å gå uten BH, men jeg synes det ser ganske fjortiss ut når du går med topper som er så tynne at du ser brystvorta selv når den IKKE er stiv!!! :roll:

Jeg synes faktisk det er litt blanding av vulgært og fjortiss når man går uten og har stive brystvorter også, i en topp hvor det synes veldig godt.

Dersom det er i stoff hvor brystvortene ikke blir fremtredene så ser jeg ikke noe galt i det.

(aline føler seg bittelitt sær, men pytt, smak og behag....) :ler:

Skrevet

Er også veldig stor fan av barrygg..og derfor så kjøper jeg topper ogkjoler som har god støtte foran....evt løsning til "Bh plass". Går som oftest med BH..trives ikke uten..selvom jeg heller ikke har slengpupper..

Synes heller ikke at det er et pent syn..å se folk uten BH. Har ekkle minner fra noen lærere..hvor brystvortene bare stakk ut og puppene var langt nede på gulvet. Rart at man synes det er litt ekkelt, da det kanskje er veldig naturlig for noen..

Ja Ja..varierer vel veldig.

Skrevet

Jeg kan ikke utstå å bruke BH, trives utvilsomt best uten. Allikevel er det noen topper/gjennomsiktige saker som gjør at jeg ikke går ut uten BH under allikevel.

Men har jeg en overdel som ikke er gjennomsiktig, og man allikevel ser brystvortenes omriss når jeg fryser så gir jeg f i det. Er ikke noe problem for meg, og om andre har ett problem med å se på - så får de trekke til seg øya og glo en annen vei. Anser ikke det for å være mitt problem.

Men så har jeg ikke hengepupper heller da... :sjarmor:

Skrevet
..

Men så har jeg ikke hengepupper heller da... :sjarmor:

akkurat ang å se brystvorta så er det vel ingen forskjell på om man har hengepupp eller ikke.

Men jeg har ikke problemer med det altså, jeg bare synes det ser vulgært/fjortiss ut når den stråler igjennom!! :wink:

Skrevet

Jeg har sett på H&M (en stund siden) to typer "skjold" til å sette på brystvortene:

Den ene typen var flat/svakt avrundet, slik at man ikke kunne se en knoppet brystvorte gjennom klærne.

Den andre var formet som en knoppet brystvorte, for dem som har flate og ønsker at det skal se ut som det motsatte.

Med andre ord: Noe for enhver smak ! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Det er vel ikke vulgært i seg selv, men problemet er bare at flesteparten som går uten bh er vulgære. Ser av og til damer på dansegulvet uten bh, det er et fascinerende skue, uten at det behøver å være positivt ;)

Skrevet

Susanne - du har vel et poeng der, i den forstand at mange damer tenker som deg om andre damer...kvinne er kvinne værst har jeg hørt.

Tipper at mange menn har et annet syn på akkurat dansegulvets attraksjoner enn det mange kvinner har! :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Susanne - du har vel et poeng der, i den forstand at mange damer tenker som deg om andre damer...kvinne er kvinne værst har jeg hørt.

Tipper at mange menn har et annet syn på akkurat dansegulvets attraksjoner enn det mange kvinner har! :wink:

Jeg er rimelig sikker på at de ikke hadde danset uten bh om de hadde sett hvordan det ser ut. Men sant nok, gutter er primitive mennesker..de liker vel synet av dissende pupper :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg elsker topper der det sjelden blir pent med bh. Tar litt tape på vortene, så synes det ikke så godt om de strutter litt. Bruker sånn tape som man bruker under sportstape, den er helt myk og er lett å fjærne uten at det gjør vondt. Fåes kjøpt på apoteker og enkelte sportsforretninger (og hos noen fysoterapauter)

Skrevet
Men sant nok' date=' gutter er primitive mennesker..de liker vel synet av dissende pupper :ler:[/quote']

Liker gutter synet av dissende pupper!? Tuller du!? Det kan du ikke mene!? Hva er det som er så deilig med et par dissende pupper under en trang topp hvor man i tillegg kan se brystvortene knoppe seg? Æsj!! Håper for guds skyld ikke det kommer vann på toppen også. Nei huff.

:wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

Ikke kom og klag i etterkant på at vi stirrer da. For stive brystvorter under en topp er en "Deer in a headlight moment" for oss gutta

:sjokkert:

Nei, sånn skulle det være

:hjerter2:

Gjest anneline
Skrevet

Har sånne saker selv så jeg blir ikke spesielt 'opprørt' hvis jeg oppdager at noen er uten bh. Går ofte uten selv også, men vi med mindre bryster slipper visst unna med det meste uten at folk synes vi er vulgære?

En brystvorte som synes litt under en topp er vel ikke vulgært i seg selv, men det kommer jo an på omstendighetene selvsagt, og på klærne ellers.

Bh egner seg på jobb, i familieselskaper, kirken, på møter og den slags ting. På fritiden kan man godt være mer avslappet i stilen, samme med det private selskapslivet. Snitt, farger og stoff har også en viss betydning for om det tar seg ut eller ikke. En litt trang sort topp uten bh gir f.eks et litt annet inntrykk og innblikk enn en tilsvarende hvit..

Jeg ser det egentlig ganske fort selv om det blir for meget av det gode, så det er vel bare å prøve seg frem. Velg uansett noe du er komfortabel med selv slik at du får den rette utstrålingen. Bh-løst har jo forresten vært ganske moderne en stund, og på flere store tv-serier (som f.eks Friends) går de vel stort sett uten bh, eller prøver iallefall å gi inntrykk av at de gjør det, så det forundrer meg ikke at man får slike 'falske' brystvorter i butikkene.

:P

Skrevet

Synes gutter det er sexy UTEN BH!? :o Jeg forbinder "uten bh" damer med...overvektige...slaskete damer..*fordommer*.

Men klart..man har ofte kjoler/topper hvor BH passer dårlig.. :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet
Synes gutter det er sexy UTEN BH!?  :o Jeg forbinder "uten bh" damer med...overvektige...slaskete damer..*fordommer*.

Men klart..man har ofte kjoler/topper hvor BH passer dårlig.. :wink:

Sexy damer er sexy damer, samma hva de kler seg i.

Skrevet

hmm...sexy gutter er også sexy gutter..samme hva de kler seg i..(nesten..) :P

"I'm too sexy for my..Alt?"

Nå sporer jeg av..ehm :kul:

Skrevet

Det er vel ikke news at gutter liker pupper uten BH :kul: ? Etter at BHene ble brent på bålet for noen tiår siden, er det vel først og fremst oss kvinner som sverger til dem for både oss selv og våre medsøstre.

Jeg syns det er flott med pupper i en fin BH. Og jeg syns det er fint med pene pupper uten BH. Men sistnevnte krever sin pupp, for å si det slik :ler: .

Selv om jeg ikke har slengpupper, syns jeg ikke mine er pene nok til å være uten en god BH. Da jeg var 16 år ja, men ikke nå :wink:

Det er vel også en misforståelse at små pupper er penere enn store uten BH på - det kommer an på form og fasthet.

Og så er pupper i det fri kun til fritidsbruk syns jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte noe som het... ja, det husker jeg ikke lenger, men sånne hudfargede "klistremerker" til å sette over vortene for topper man ikke vil ha BH under. Funker bedre enn sportstape, for de har stoff akkurat der vorta er, så slipper du å få vondt når du tar det av + at du slipper "krøller" i tapen fordi den ikke er forma riktig. Velassorterte undertøysbutikker vil jeg tro har sånne (kjøpte det på Victoria's Secret en gang jeg var i USA).

Forøvrig synes jeg det er sexy med pene bryster uten BH, andre litt ikke så pene bryster er ikke fullt så sexy... Ville ikke kalle det vulgært, bare dårlig smak, kanskje.

Gjest TomKrus
Skrevet
Og så er pupper i det fri kun til fritidsbruk syns jeg.

:ler:

Ja til frittgående pupper! Iallfall må de slippe ut fra fangenskapet i ny og ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...