Gå til innhold

Få barn med en 25 år eldre mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:vetikke:

Endret av Karilka
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal gratulere, med mindre du har grunn til å tro at noen i dette forholdet blir lurt eller utnyttet. Love works in mysterious ways, er det ikke det man sier?

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde kanskje tenkt mitt i det stille, men jeg forstår ikke hvilken funksjon det å gjøre noe annet enn å gratulere skulle fylle. Det skjer, de er sannsynligvis fornøyde, de er begge voksne og du oppnår ingenting som helst ved å si noe annet enn gratulerer.

Anonymous poster hash: 05291...91a
  • Liker 7
Skrevet

Hva mener dere om at en kvinne på 27 med et mindre barn fra før(4 år), flytter sammen og får barn med en mann på 52?

Veldig hyggelig.

• Liker 4
Skrevet

Er dette ønskelig fra deres side og de to har det bra i forholdet ellers det jo bare å gratulere!

Var i bryllup for snart et halvt år siden med noen som hadde dette aldersspennet og kunne aldri tenkt tanken en gang på å kondolere de eller vise misnøye på andre måter, og om hun skulle blir med barn ville jeg vært oppriktig gla på deres vegne.

Er jo ikke du som skal ha et barn med noen med denne aldersforskjellen, så selv om du mener det er rart eller ekkelt så burde du sette de følelsene til side, med mindre du mener disse ikke egner seg som foreldre basert på noe annet enn årstall?

• Liker 4
Skrevet

De er to voksne mennesker, hvilket betyr at man gratulerer som man gjoer med alle andre.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke hva som er så galt med dette. De er voksne mennesker. Om noe synes jeg faktisk heller de er tøffe som har valgt hverandre på tross av alt alle garantert sier om denne aldersforskjellen.

• Liker 3
Skrevet

De har nok tenkt langt grundigere igjennom valget sitt enn de aller fleste andre...

• Liker 1
Skrevet

Så lenge de to har det bra er vel ingen ting bedre enn det.. Jeg kjenner til et lignende tilfelle. De forstår jo fordommene, men bryr seg ikke om det. Jeg tenker jo mitt om det, men lar være å bry dem. Akkurat nå er det kanskje ikke så nøye, men når mannen begynner å bli "gammel" så vil nok dama merke det ja...

Skrevet (endret)

Jeg tenker mitt, men ville selvsagt gratulert. Jeg kjenner ei som ble sammen med en som var 16 år eldre da hun var på samme alder og det gikk ikke bra. Maktfordelingen i forholdet ble helt skjevt. Hun ble også gravid, men tok abort og var sjeleglad for det. Med en enda eldre mann vil jo han bli en fryktelig gammel pappa og jeg synes ikke det er noe bedre en like gamle mødre. Ingen her ville vel ment at det var positivt at en dame på 50 fikk barn?

Endret av Sunshine
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenker mitt, men ville selvsagt gratulert. Jeg kjenner ei som ble sammen med en som var 16 år eldre da hun var på samme alder og det gikk ikke bra. Maktfordelingen i forholdet ble helt skjevt. Hun ble også gravid, men tok abort og var sjeleglad for det. Med en enda eldre mann vil jo han bli en fryktelig gammel pappa og jeg synes ikke det er noe bedre en like gamle mødre. Ingen her ville vel ment at det var positivt at en dame på 50 fikk barn?

Nei, en dame på 50 som fikk barn ville ikke vært positivt. Jeg kjenner også et tilfelle hvor dama er 16 år yngre enn mannen, men det har gått bra i alle år. Utrolig nok. De har to voksne barn, og de har barnebarn. Men nå har mannen nådd den alderen at jeg lurer på hvordan dama vil takle det videre. Dog er ikke det min greie, jeg får bare fortsette å håpe det beste for dem.

Skrevet

Nei det er det jeg tenker også.

Skrevet

Jeg ville tenkt som så at hun der er ei som solgte seg selv billig, men ikke sagt noe ting verken på graviditet eller noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tenkt som så at hun der er ei som solgte seg selv billig, men ikke sagt noe ting verken på graviditet eller noe annet.

?

Hvis han hadde vært 25 yngre da? Hadde hun solgt seg svindyrt da?

Anonymous poster hash: 738f2...0c0

Skrevet

?

Hvis han hadde vært 25 yngre da? Hadde hun solgt seg svindyrt da?

En 27 åring hadde blitt ilag med en 2-åring??

Skrevet

En 27 åring hadde blitt ilag med en 2-åring??

(Hvor dum går det egentlig an å bli?)

En 27-årig mann hadde blitt i lag med ei på 52.

• Liker 1
Skrevet

(Hvor dum går det egentlig an å bli?)

En 27-årig mann hadde blitt i lag med ei på 52.

Det er mindre godtatt i vårt samfunn og det vet du.

Skrevet

Det er mindre godtatt i vårt samfunn og det vet du.

Jeg er heldigvis ikke av de som er så himla opptatt av hva som er "godtatt i vårt samfunn".

• Liker 4
Gjest solstråleen
Skrevet

gratuler dem! de er sikkert usikre på responsen pga alderen, så det beste du kan gjøre er å gratulere dem tror jeg :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke av de som er så himla opptatt av hva som er "godtatt i vårt samfunn".

Godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...