Medlem Skrevet 5. februar 2014 #21 Skrevet 5. februar 2014 Derfor heter den også Oslo Lufthavn Gardermoen, da den ligger på Gardermoen. Anonymous poster hash: b983e...e02 Førstnevnte er feil! Siden juli i fjor heter den kun Oslo Lufthavn. De droppet da Gardermoen-delen av navnet.. «Gardermoen» heter ikke lenger Gardermoen - Aftenposten
Gjest Keikolina Skrevet 5. februar 2014 #22 Skrevet 5. februar 2014 Fornebu ligger heller ikke i Oslo, bare sånn til opplysning. Anonymous poster hash: e3d98...a37 Ha ha, skulle nettopp skrive det samme.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #23 Skrevet 5. februar 2014 Stavanger Lufthavn Sola ligger ikke i Stavanger Anonymous poster hash: c0c79...a75
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #24 Skrevet 5. februar 2014 Nei, i grunnen ikke. Du vil oppdage at mange flyplasser rundt om i landet ikke ligger i bynavnet som er nevnt i selve navnet på flyplassen. La meg gi noen eksempler: Haugesund Lufthavn, Karmøy Harstand/Narvik Lufthavn, Evenes Stavanger Lufthavn, Sola Trondheim Lufthavn, Værnes Anonymous poster hash: 3d3a4...8cd Det morsomme med Trondheim Lufthavn er jo at den ligger i Nord Trøndelag Anonymous poster hash: c0c79...a75
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #25 Skrevet 5. februar 2014 Ryanair har flere flyplasser som ligger langt borti gokk. F.eks Paris Beauvais (ligger mer som 2 timer fra Paris) og Frankfurt Hahn (2 timer fra Frankfurt). Hadde vært bra kjipt om vi skulle hatt en flyplass i Frognerseteren liksom.. For enkelthets skyld så er det lettest å kalle en flyplass for bynavnet, så blir det lettere for folk å booke Anonymous poster hash: 40f0c...8e6 1
Odelsguten Skrevet 6. februar 2014 #26 Skrevet 6. februar 2014 Nei... Hvor ligger det ellers? Dog er dette OT.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #27 Skrevet 6. februar 2014 Vikersundbakken ligger i samme kommune som Vikersund, Modum kommune, men selve bakken ligger vel litt utenfor selve Vikersund. Men ut fra kart er det vel rimelig å si at Vikersundbakken virkelig ligger i Vikersund? Eller er det et stedsnavn rett ved der bakken ligger? Anonymous poster hash: 3d3a4...8cd
Odelsguten Skrevet 7. februar 2014 #28 Skrevet 7. februar 2014 Vikersundbakken ligger i samme kommune som Vikersund, Modum kommune, men selve bakken ligger vel litt utenfor selve Vikersund. Men ut fra kart er det vel rimelig å si at Vikersundbakken virkelig ligger i Vikersund? Eller er det et stedsnavn rett ved der bakken ligger? Anonymous poster hash: 3d3a4...8cd Vikersundbakken ligger faktisk i Vikersund og hører under Vikersund skolekrets. Det er rett at bakken ikke ligger i "Vikersund sentrum". Ting ligger vel i Oslo også selv om det er utenfor ring 1?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #29 Skrevet 7. februar 2014 Det morsomme med Trondheim Lufthavn er jo at den ligger i Nord TrøndelagAnonymous poster hash: c0c79...a75 Og burde hett Hell International Airport Anonymous poster hash: bfb34...764
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #30 Skrevet 7. februar 2014 Odelsgutten. Jeg er ikke kjent i Vikersund, og jeg ble noe usikker når noen andre her mente at Vikersundbakken ikke ligger i Vikersund. Som jeg skrev i innlegget mitt ser det da vitterlig ut fra kartet at bakken ligger i Vikersund. Så hvorfor andre brukere mener at det ikke stemmer, det skjønner jeg ikke. Anonymous poster hash: 3d3a4...8cd
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #31 Skrevet 7. februar 2014 Beklager at det ble to t-er i brukernavnet ditt Odelsguten. Anonymous poster hash: 3d3a4...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå