AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hei. Min "kjære" går bak min rygg og møter en annen dame. Tror ikke hun vet om meg men det er tydelig at hun er interessert og ifølge han erbde bare venner. Når du har kjent en møi ca 1 måned. Inviterer på vin.lurer på hvor han er og skriver det åpenbart under bildene hans er der nok en baktanke,mer en kun vennskap i mine øyne. Da vi har våre problem og knisten er så og si borte mesteparten av tiden kan jeg fortså det frister mer å møte henne. Men når jeg sier du må være ærlig blir han forbandet og mener jeg er gal. Istedet for å bare komme med det så begge kan gå våre veier. Han har utført vold, sakt alt stygt til meg og vært utro før. Ruser seg på noe vær dag og humørsvingninger som bare f.jeg er stot sett ei snill jente og har aldri gjort han noe vondt.er gresset grønnere på den andre siden for hans del? Tror dere han vil behandle henne annerledes? Og ha i baktankene at han gjør akkurat hva han vil når han vil og sjeldent gjør for noen andre. Hans ord er sjarmerende mens hana handlinger er uforståelige! Anonymous poster hash: 0453a...2b3
Gjest TheRighteous Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor er du sammen med han? 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Hei. Min "kjære" går bak min rygg og møter en annen dame. Tror ikke hun vet om meg men det er tydelig at hun er interessert og ifølge han erbde bare venner. Når du har kjent en møi ca 1 måned. Inviterer på vin.lurer på hvor han er og skriver det åpenbart under bildene hans er der nok en baktanke,mer en kun vennskap i mine øyne. Da vi har våre problem og knisten er så og si borte mesteparten av tiden kan jeg fortså det frister mer å møte henne. Men når jeg sier du må være ærlig blir han forbandet og mener jeg er gal. Istedet for å bare komme med det så begge kan gå våre veier. Han har utført vold, sakt alt stygt til meg og vært utro før. Ruser seg på noe vær dag og humørsvingninger som bare f.jeg er stot sett ei snill jente og har aldri gjort han noe vondt.er gresset grønnere på den andre siden for hans del? Tror dere han vil behandle henne annerledes? Og ha i baktankene at han gjør akkurat hva han vil når han vil og sjeldent gjør for noen andre. Hans ord er sjarmerende mens hana handlinger er uforståelige!Anonymous poster hash: 0453a...2b3 Veldig slitsomt å lese med alle tastefeilene... Hva er din og hans relasjon? Kjærester? Hvorfor vet hun ikke om deg? Kan du selv kommentere; kom snart hjem nå da elskling på noe han legger ut, så han ser det? Anonymous poster hash: 3c9e8...cc2 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Veldig slitsomt å lese med alle tastefeilene... Hva er din og hans relasjon? Kjærester? Hvorfor vet hun ikke om deg? Kan du selv kommentere; kom snart hjem nå da elskling på noe han legger ut, så han ser det? Anonymous poster hash: 3c9e8...cc2 ... mener så hun ser det? Anonymous poster hash: 3c9e8...cc2
Marie90 Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Posten din er bare babbel. Vi kan ikke faa noe fornuftig ut av det. Hvis han ruser seg og har vaert utro, saa maa du bare forlate fyren.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Ruser du og deg? Hvorfor vil du være sammen med en drittsekk? Anonymous poster hash: 6bbd4...7a6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Nei jeg ruser ikke meg.beklager tastefeilene men skriver fra mobilen. Vi har vært sammen i 2 år og bodd sammen i 1 og halvt. Jeg bare vet ikke om jeg skal tro på at de kun er venner. Anonymous poster hash: 0453a...2b3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Hvorfor kommenterer ikke du og på bildene da? Som en annen her sa. Eller skriv til henne og spør hvordan hun kjenner kjæresten din? Si du lurer siden kjæresten din ikke har introdusert henne for deg ennå.Anonymous poster hash: 1b481...bbe
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Jeg mener helt seriøst at noen som er sammen med en mann som ruser seg hver dag, har et større problem enn 'om de er mer enn venner'.... Spørsmålet ditt burde være... hvordan kaster jeg ut tingene hans på en...to....tre Vips, så har du et liv igjen... Her var det ikke mye å hente i et forhold, annet enn tryggheten ved å kunne være to i det offentlige rom. Så... finn fram selvrespekten der den er gjemt bort, og gjør noe aktivt for at du skal ha et bedre liv! Anonymous poster hash: 6399d...b2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå