Gå til innhold

gravid med ONS, kjenner han godt, men skal ta abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. det har seg sånn at jeg hadde sex med en jeg holdt på med for ett års tid siden. vi hadde sex igjen for 2 ukers tid siden og han er utrolig fantastisk person på alle måter. vi er utrolig like og alt sånn men som par er vi ikke helt der. ser bare på han som en kompis sånn ellers. nå har det seg sånn at jeg tror jeg er gravid, og jeg velger å ta abort om jeg er. er utrolig ustabil i livet enda og vil ha meg utdanning og bil og stabil økonomi når jeg får meg barn.

Men jeg er utrolig usikker på om jeg skal si dette til han når jeg allerede vet at jeg ikke skal bringe frem barnet. Tenker at dette bare blir en "byrde" for han og unødvendig for han å bekymre seg på en måte.

Synes dere det er feil av meg å ikke si det? hadde dere gjort det..?

Anonymous poster hash: 153ec...ecb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt det, med mindre dere er venner og prater mye sammen. Utifra det du skriver så virker det ikke sånn, dermed er det ikke vits i å skape "problemer" i tilfelle han ønsker du skal beholde osv.

Anonymous poster hash: b9038...c83

• Liker 2
Skrevet

ikke lag mer problemer enn du trenger om du er sikker på at du vil ta abort :) MEN om du er usikker så ville jeg snakket med han :)

Anonymous poster hash: e015d...d61
Skrevet

Da må du la være å si det til noen andre også. For rykter spres. Særlig om abort da det er et "sårt" tema. Ellers finner han nok ut av det før eller siden. Men ja tror nok heller det er best å holde det hemmelig for han:)

Skrevet

Da må du la være å si det til noen andre også. For rykter spres. Særlig om abort da det er et "sårt" tema. Ellers finner han nok ut av det før eller siden. Men ja tror nok heller det er best å holde det hemmelig for han:)

takk for svar folkens! ja tro meg jeg vet at rykter spres, spesielt her hvor jeg er fra!

Skrevet

Fornuftig av deg å ta abort! :) synes ikke du trenger å fortelle han om dette. Men bruk prevensjon.

Anonymous poster hash: 0ba66...3e6

Skrevet

Du kan jo fortelle at han er skikkelig dårlig på å "hoppe av i svingen"... Dette er kanskje noe han bør øve på ellers sitter han i klisteret snart.

Skrevet

Du kan jo fortelle at han er skikkelig dårlig på å "hoppe av i svingen"... Dette er kanskje noe han bør øve på ellers sitter han i klisteret snart.

hehe ja vi har pleid å gjøre det, men den siste gangen her så ble det bare til at vi ikke gjorde det eller tenkte noe spesielt over det før etterpå. men vi pleier være meget forsiktige,

Skrevet

Er vel ikke MEGET forsiktig om man ikke bruker kondom og heller bruker "hoppe av i svingen" teknikken Men gjort er gjort :P

• Liker 3
Skrevet

Er vel ikke MEGET forsiktig om man ikke bruker kondom og heller bruker "hoppe av i svingen" teknikken Men gjort er gjort :P

hehe ja gjort er gjort kan man si. men nå hadde det seg sånn at det ikke var planlagt og jeg har sluttet på p-pillene. pleier å hoppe av i svingen fordi jeg ikke liker at det renner hele natten etterpå.. :P

ts

Skrevet

Synes du skulle fortelle det til han. Han har rett til å vite om det, og rett til å vite om avgjørelsen din.

Skrevet

Jeg syns du skal si det, hvorfor skal han få slippe unna med alt??

Skrevet

Hvis det er en du kjenner hadde jeg fortalt det. Kan være greit for han å få bekreftet at han er fruktbar også, i tilfelle han støter på fertilitetsproblemer i fremtidige forhold.

Anonymous poster hash: 2bcd9...e06
Skrevet

ts her.

hmm jeg er litt usikker på om jeg skal si det, for han er en del yngre enn meg og vi har snakket om det, sånn OM det hadde hendt. og jeg forsto det på han at han ikke hadde villet hatt noe barn nå. han har vært gjennom mye og har akkurat klart å fått seg jobb og fått orden på livet sitt. uansett så er det jo noe i meg som vil fortelle ham dette, men så tenker jeg på reaksjoner hos han etter jeg har sagt det og sånn. ser for meg samtalen liksom. jeg har fått meg jobb og skal jo flytte langt bort om noen par uker og da blir det vanskelig å bringe frem ett barn uten han og i tillegg så langt borte..

men det blir abort, og da synes jeg det blir unødvendig på en måte..?

Skrevet

Jeg fikk beskjed når hun hadde blitt gravid, selv om hun allerede hadde bestemt seg for abort.

Glad for at hun fortalte det til meg! :)

Anonymous poster hash: 2ef50...217

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk beskjed når hun hadde blitt gravid, selv om hun allerede hadde bestemt seg for abort.

Glad for at hun fortalte det til meg! :)

Anonymous poster hash: 2ef50...217

Nettopp

Skrevet

I følge KG er man TO (2) om å bli gravid, føde eventuelt ta abort så hvorfor skal du fortelle noe som helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...