Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan slette?

Endret av Pepperkake88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan da sove sammen i helgene.

Skrevet

Dere kan da sove sammen i helgene.

Han legger seg ikke sammen med meg da heller som oftest.. Eller så jobber han natt.

Skrevet

jeg er sykemeldt fra jobb og legger neg veldig sent. kjæresten min derimot må opp tidlig og legger seg derfor tidligere. Vi løser det slik at når en av oss legger seg først kommer den andre parten inn i sengen og så ligger vi og snakker/koser litt på samme måte som om vi skulle lagt oss. Når han vil sove så går jeg ut igjen på stua. syns det er urimelig at han skal måtte legge seg og sove fordi du vil legge deg.

Anonymous poster hash: 89462...d14

• Liker 3
Skrevet

Han legger seg ikke sammen med meg da heller som oftest.. Eller så jobber han natt.

Du kan legge deg sammen med han i helgene når han ikke jobber natt. Det er tross alt du som føler et mangel der, så det er greit om du legger til rette for det når du kan.

Gjest Eurodice
Skrevet

En slik egoistisk mann ville ikke jeg brukt mer tid på. Han lever jo som om han skulle være singel, tar ikke hensyn.

• Liker 2
Skrevet

En slik egoistisk mann ville ikke jeg brukt mer tid på. Han lever jo som om han skulle være singel, tar ikke hensyn.

Det er sånn jeg føler det. Jeg har jo gjort en del ting for hans skyld, nettopp fordi jeg elsker han. Hvis han har noen spesielle behov, er jeg villig til å tilpasse meg til en viss grad. Jeg syntes ikke jeg forventer så mye når jeg ikke spør om han kan være så snill å legge seg sammen med meg engang iblant, fordi jeg trenger det/har hatt en dårlig dag osv.

• Liker 1
Skrevet

når jeg spør***

Skrevet

Men vi har vært sammen lenge. Så er jo ikke bare å "ikke bruke noe mer tid på han".

Skrevet

I stedet for at han skal legge seg sammen med deg så kan han vel legge seg litt nedpå også gå ut igjen i stua etterpå? Da får dere den tiden sammen, men han trenger ikke å legge seg når han ikke vil.

Min pleier å gjøre det de kveldene jeg legger meg lenge før han, hvis jeg vil sove med en gang må jeg si at han ikke trenger å komme inn.

Gjest Eurodice
Skrevet

Men vi har vært sammen lenge. Så er jo ikke bare å "ikke bruke noe mer tid på han".

Ser du for deg et langt liv sammen med ham? Når tv og pc til enhver tid er viktigere enn partneren, ser jeg det som likegyldighet overfor deg. Etter mitt syn er det bedre å bryte forholdet og leve alene, enn å vansmekte og nærmest tigge om smuler.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan er han ellers da? Er det andre ting som plager deg i forholdet, eller er dette det eneste? Om alt er fint ellers er det sikkert ikke noe å lage jordskjelv for. Dersom det er flere ting som skurrer ville jeg kanskje vært litt obs.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hm..

Endret av Pepperkake88
Skrevet

Syns han virker egoistisk. Da jeg var sammen med exen min så måtte han på jobb altifra kl 03.00 til 09.00. Jeg la meg alltid sammen med han selv om han noen ganger la seg så tidlig som 19.30.. jeg gjorde dette nettopp fordi jeg viste at han likte å holde rundt meg når han sovnet.. litt må man ofre når man er i et forhold..

Anonymous poster hash: 0bf67...ac1

• Liker 2
Skrevet

Dump han.....

Anonymous poster hash: 3da17...b6a

Skrevet

"Dump han" ? Lett å rope ut slik under anonym på KG.. Jeg er vel litt som mannen din TS, når jeg er sammen med kjæresten er det de dagene jeg har fri/helgene, og når han skal på jobb tidlig så legger han seg tidlig, mens jeg elsker å sitte oppe litt å sose på pc/tv/bok osv, bare for å nyte at jeg har fri i morgen tidlig, så kryper jeg inntil han når jeg er klar for senga. Men når vi begge har fri, så legger vi oss sammen. Du burde si til han at du syns det er ensomt å legge deg alene, og at du ønsker at han kan legge seg sammen med deg de dager ingen av dere er nødt til å opp tidlig på jobb.

• Liker 2
Skrevet

"Dump han" ? Lett å rope ut slik under anonym på KG.. Jeg er vel litt som mannen din TS, når jeg er sammen med kjæresten er det de dagene jeg har fri/helgene, og når han skal på jobb tidlig så legger han seg tidlig, mens jeg elsker å sitte oppe litt å sose på pc/tv/bok osv, bare for å nyte at jeg har fri i morgen tidlig, så kryper jeg inntil han når jeg er klar for senga. Men når vi begge har fri, så legger vi oss sammen. Du burde si til han at du syns det er ensomt å legge deg alene, og at du ønsker at han kan legge seg sammen med deg de dager ingen av dere er nødt til å opp tidlig på jobb.

Syntes det var mye lettere å forholde seg til det etter du skrev dette. Jeg tenkte hele tiden at han syntes tven er mer spennende enn meg, men etter å ha pratet med han nå, har det ikke noe med dette å gjøre, men det er fordi han som deg liker å sitte oppe og kose seg.. Han har sagt at han godt kan legge seg og kose med meg til jeg sovner eller sitte i senga med headset. :) Han har tydeligvis trodd at når jeg legger meg vil jeg helst bare sove, og at han da ikke ville holde meg våken.

• Liker 1
Skrevet

Ser du for deg et langt liv sammen med ham? Når tv og pc til enhver tid er viktigere enn partneren, ser jeg det som likegyldighet overfor deg. Etter mitt syn er det bedre å bryte forholdet og leve alene, enn å vansmekte og nærmest tigge om smuler.

Skjønner veldig godt hva du mener her. Jeg skrev også innlegget i sinne, så ble nok veldig "svartmalt" fra min side. Han prioriterer som oftest meg overfor tv og spill i andre sammenhenger, det er bare ved kveldstid når jeg skal sove han helst vil sitte oppe. Har snakket med han nå, og han sa han forstod litt hva jeg mente. Så nå skal jeg bare se hva som skjer. Men skal ikke glemme det du sa :)

Skrevet

jeg er sykemeldt fra jobb og legger neg veldig sent. kjæresten min derimot må opp tidlig og legger seg derfor tidligere. Vi løser det slik at når en av oss legger seg først kommer den andre parten inn i sengen og så ligger vi og snakker/koser litt på samme måte som om vi skulle lagt oss. Når han vil sove så går jeg ut igjen på stua. syns det er urimelig at han skal måtte legge seg og sove fordi du vil legge deg.

Anonymous poster hash: 89462...d14

Anonymous poster hash: 1ef68...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...