AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Vi jobbet sammen, og da var jeg litt interessert i han. Så sluttet han for snart 1 år siden, og jeg syns det var trist. Han virket heller ikke noe interessert i å ha mer kontakt, så jeg glemte han. Så fikk jeg nylig melding - nesten 1 år etter at han sluttet på jobben - og han spør om jeg vil bli med ut på en kaffe? Det hele kom ut av det blå ... og jeg er ikke så interessert ... hvorfor plutselig nå? Anonymous poster hash: f4a2a...ef4
Erazor Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Kanskje han har kommet tilbake til byen og ville invitere en tidligere kollega han kom godt overens med på en kaffe. Ser ikke noen grunn til å legge mer i det enn det, i alle fall ikke uten videre.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Kanskje han har kommet tilbake til byen og ville invitere en tidligere kollega han kom godt overens med på en kaffe. Ser ikke noen grunn til å legge mer i det enn det, i alle fall ikke uten videre. Vet han har bodd her jeg bor hele tiden, så ... Anonymous poster hash: f4a2a...ef4
Erazor Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Vet han har bodd her jeg bor hele tiden, så ... Anonymous poster hash: f4a2a...ef4 Tja, livssituasjonen hans kan ha endret seg, hvem vet. Om du ikke er interessert i å treffe ham igjen, ville jeg ha sendt ham et hyggelig avslag. Men om du vil vite hva han vil, så må du nesten bli med ut på kaffe og finne ut av det. Ellers blir det bare spekulasjoner.
Wiola Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Gjør det som føles rett for deg, rett og slett. Ta en kaffe med fyren om du føler det blir god stemning, eller la vær.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 pule så klart. han er jo en mann for svingende. Anonymous poster hash: c4b3a...973 1
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Gjør det som føles rett for deg, rett og slett. Ta en kaffe med fyren om du føler det blir god stemning, eller la vær. Helt enig. Ikke tenk så mye på eventuelle bakeforliggende potensielle årsaker og meninger og muligheter og farer og alternativer og his-om-atte and you name it. Har du lyst til å ta en kaffe med ham og snakke så gjør du det. - hvis ikke så sender du et hyggelig avslag... men da får du ikke lov til å bruke så mye som ett sekund på å fundere på hva han ville med kaffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå