Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama mi multitasker så mye. Hun ser på tv, spiser, drikker, snakker i mobil, skriver på pcn, strikker og snakker med meg.

Er det vanlig at damer multitasker?

Anonymous poster hash: bb337...7d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. jeg kan spise, se på tv, snakke i telefon og taste på data samtidig.

Anonymous poster hash: c3129...721
  • Liker 3
Skrevet

Jeg klarer til og med å gå og tygge tyggis samtidig :sjokkert:

Anonymous poster hash: fb525...629
  • Liker 5
Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, det er veldig vanlig. Vi har forbindelse mellom høyre og venstre hjernehalvdel, og det gjør at vi klarer mange ting på en gang ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ta meg av to småbarn og samtidig rydde ei stue og lage middag. Om mannen min har ansvar for ett av barna så klarer han ikke engang å oppdage at ungen har bæsjebleie. Føler ofte at jeg har to småbarn og èn (lat) tenåring i hus :fnise:

Anonymous poster hash: a03b5...496
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor klarer ikke menn å multitaske?

Anonymous poster hash: 16d44...ac0
Skrevet

Dama mi multitasker så mye. Hun ser på tv, spiser, drikker, snakker i mobil, skriver på pcn, strikker og snakker med meg.

Er det vanlig at damer multitasker?

Anonymous poster hash: bb337...7d2

Meget.

Skrevet

Jeg har da sett menn som prater i mobil mens de ser på tv og drikker øl og spiser chips.

Vil det si at om en mann prater i mobilen, klarer han ikke følge med på tv eller å spise og drikke?

Anonymous poster hash: 16d44...ac0
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig men jeg multitasker alltid. Tror kanskje det er fordi jeg er utålmodig. For jeg synes folk generelt er ekstremt trege og kan bli irritabel når folk ikke klarer å gjøre flere ting samtidig, og å gjøre dem raskt. Jeg mener, hva for slags kålhue fatter ikke at man ikke trenger å stå å stirre på vannet for at det skal koke(eller gå å sette seg forran TV'n), men at man faktisk kan ta ut av oppvaskmaskina i mens? Og for å ikke snakke om at du faktisk skan gripe flere tallerkener ut av oppvaskmaskina SAMTIDIG i stedet for å ta en og en? Setter det litt på spissen nå for å få frem et poeng, men sånn er det med alt. Og det er mulig det bare er min omgangskrets, men synes menn er desidert verst på å gjøre ting raskt og/eller multitaske. Min bror tror jeg ikke er fysisk i stand til å gjøre noe raskere. Han har ett tempo enten det er 30 min eller 30 sek til bussen går. :dry:

Anonymous poster hash: fdd7a...544
  • Liker 3
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig men jeg multitasker alltid. Tror kanskje det er fordi jeg er utålmodig. For jeg synes folk generelt er ekstremt trege og kan bli irritabel når folk ikke klarer å gjøre flere ting samtidig, og å gjøre dem raskt. Jeg mener, hva for slags kålhue fatter ikke at man ikke trenger å stå å stirre på vannet for at det skal koke(eller gå å sette seg forran TV'n), men at man faktisk kan ta ut av oppvaskmaskina i mens? Og for å ikke snakke om at du faktisk skan gripe flere tallerkener ut av oppvaskmaskina SAMTIDIG i stedet for å ta en og en? Setter det litt på spissen nå for å få frem et poeng, men sånn er det med alt. Og det er mulig det bare er min omgangskrets, men synes menn er desidert verst på å gjøre ting raskt og/eller multitaske. Min bror tror jeg ikke er fysisk i stand til å gjøre noe raskere. Han har ett tempo enten det er 30 min eller 30 sek til bussen går. :dry:

Anonymous poster hash: fdd7a...544

Har vært sammen med en sånn en jeg. (som broren din)

Jo mer jeg maste, jo saktere gikk det, og han kunne gjerne ikke forstå hvordan jeg både hadde greid å fikse håret, sminke meg, smøre nistepakker, sende en mail, spise, ta ut av oppvaskmaskinen og få på ytterklærne, på den tiden han brukte på å pusse tenner og barbere seg!!

Skrevet

Jeg multitasker på høyt nivå om jeg har dårlig tid. Våknet i dag 15 min før bussen gikk, rakk og vekke ungen, kle ungen, stelle ungen på håret, lage frokost og niste, stelle meg selv og likevel rakk bussen med stil. Himla imponert over meg selv, faktisk! :danse:

Skrevet

Ja jeg tror det er veldig vanlig. Selv er jeg avhengig av Multitasking for å rekke over alt jeg må i løpet av en dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...