Frk. Lykkelig Skrevet 4. juni 2004 #21 Skrevet 4. juni 2004 Jeg ønsker meg en en-stens diamant ring i så stor karat som min kjære har råd til Men jeg tror vi kommer til å ordne min morgengave på bryllupsreisen i USA, smykker er jo billigere der.. Jeg fikk en enstens diamantring på 0,62 karat da prinsen min fridde. Den har vel en takst på rundt 50.000,- Smykker er faktisk ganske rimelig i Norge kontra andre land. Sjekket priser på tilsvarende i spania, og det var ikke billigere der. Så sjekk priser hjemme før du kjøper noe i utlandet!
Frk. Lykkelig Skrevet 4. juni 2004 #22 Skrevet 4. juni 2004 Jeg vet faktisk ikke hva jeg ønsker meg, og ei heller hva jeg skal gi han. Fikk alliansering med 5 diamanter av han til jul, og stor enstens da han fridde..... Vanskelig å gi noe tilsvarende tilbake med min økonomi.... Han har hintet om at jeg nå trenger diamantøredobber og smykke, så vi får se. Er egentlig ikke så opphengt i dyre smykker, men for han er det ensbetydende med kjærlighet. Og selvsagt blir jeg kjempeglad uansett hva jeg får. Men som en annen sa så er det å våkne opp ved hans side dagen etter det som betyr mest!
'Lilly' Skrevet 4. juni 2004 #24 Skrevet 4. juni 2004 Er det virkelig vanlig å ønske seg noe i morgengave??? Er ikke det litt bursdag og jul? :-? Synes morgengaven skal være en koselig overraskelse på morgenkvisten, ikke et pliktløp... Men selvfølgelig skjønner jeg at noen synes det er vanskelig å finne på noe, men da går det jo ann å alliere seg med venner og familie i stedet. Jeg synes i hvertfall det hadde vært vanskelig å ønske meg noe i en slik anledning...
Blårød Skrevet 4. juni 2004 #25 Skrevet 4. juni 2004 Ingenting! Tror ikke vi kommer til å gi hverandre gaver - vi er forresten flinke til å gi hverandre hyggelige overraskelser i hverdagen :blomst_opp: . Det betyr mye mer for meg en en verdifull tingest morgenen etter. Selv om det er en spesiell morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå