Gå til innhold

Hva ønsker dere i morgengave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har ønsker, hva ønsker dere dere i morgengave??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg en en-stens diamant ring i så stor karat som min kjære har råd til :sjarmor:

Men jeg tror vi kommer til å ordne min morgengave på bryllupsreisen i USA, smykker er jo billigere der..

Gjest Madley
Skrevet

Jeg pleier ikke å ønske meg så mye, for jeg er så redd for å bli skuffet.

Så det har jeg ikke tenkt på...

Kjæresten har hintet om at hun ønsket seg en klokke fra Ck, men jeg vet ikke helt enda. Får se hvor snill hun er :wink:

Skrevet

Ønsker meg en gave jeg vet kjæresten har jobbet godt med. Kan være smykke, opplevelse, aromaterapi m.m.

Han er ikke så oppfinsom av seg, så jeg regner med at det blir små diamant øredobber eller dimantanheng eller alliansering eller et annet smykke.

Han har booket rommet til bryllypsnatten (spennende! Jeg vet ingenting), og dette vet jeg har kostet mye. Han har jobbet mye med den oppgaven vet jeg, så det er ekstra gøy.

Skrevet

Jeg onsker meg et lite kors med krystaller paa...og det har jeg hintet litt om, og jeg tror jeg faar det!

Gjest Lompa
Skrevet

Har ikke ønsket noe, bare venter og ser jeg....Vet at enkelte prøver å tipse ham, men han gjør som han selv vil. jeg foretrekker faktisk at han velger det selv uten innblanding, det er det som betyr mest.Hva HAN velger til meg,etter eget hjerte.Ikke hva andre synes han bør gi meg. Så jeg ønsker meg faktisk ikke noe i morgengave,jeg...

Skrevet

Min kjære har spøkt med at jeg skal få morgenkvalme i morgengave :hoho:

Hadde gjerne ikke vært så dumt det...

Men fra spøk til alvor: Først vil jeg avklare med min kjære om vi skal prioritere dyre morgengaver. Jeg fikk nemlig en flott diamantring da han fridde tidligere i år, helt overraskende og skal i tillegg ha en ny gullring når vi gifter oss. Derfor vil jeg ikke være "storforlangende" mht morgengave. Men hvis vi blir enige om å gi hverandre morgengaver, så tror jeg at smykke® vil stå øverst på ønskelisten...

Skrevet

Vi har blit enige om at vi skal kjøpe hverandre en liten gave. Jeg har sagt til ham at jeg ønsker ring eller smykke med safir. Han nekter å fortelle meg hva han ønsker seg (han vet i allefall ikke...) så det grubler jeg meg i fillebiter på for øyeblikket...

Skrevet

Jeg ønsker meg et smykke og aller helst et design-smykke (skiller seg ut fra vanlige smykker). Det finnes jo så sinnsykt mye fint...

Skrevet

Jeg ønsker meg små diamnatøredobber eller en en stens diamantring

Skrevet

Jeg har ønsket meg en allianse ring, men blir glad for alt!! :)

Skrevet

Jeg vet ikke, men han maser litt på at jeg må komme opp med ting jeg ønsker meg :-? Bruker aldri å ønske meg smykker, så kanskje jeg gjør det denne gangen.

Vurderte å gi han dykkerkurs i kombinert morgengave og bursdagsgave.

Skrevet

Jeg tror ikke det er en tradisjon vi kommer til aa foelge. Vi er nok generelt ikke saa veldig tradisjonelle. ;)

Skrevet

Jeg ønsket meg to nye stener til alianseringen min, hadde en fra før (fikk den av foreldrene mine til konfirmasjonen). Det fikk jeg også, viste egentlig om det da for ringen måtte jo leveres inn før den store dagen. Jeg fikk bruke den på dagen, ville vise den fram :)

Skrevet

Jeg ønsker meg gleden av å våkne ved siden av min fantastiske ektemann og høre han si at han elsker meg.... (Kliss, kliss jeg vet... :-) )

Skrevet

Jeg har ønsket meg smykke, armbånd og øredobber som jeg har til dagen, og det får jeg! :-)

Skrevet

Jeg ønsker meg en vanvittig fin en stens diamantring, som er alt for

dyr :oops:

Men som min kjære pleier å si når jeg forteller at jeg ønsker meg

noe som han syns er helt på viddene:

Du kan ønske med den ene hånda, og spytte i den andre, så kan

du jo se hva du får mest av. . . :ler:

Skrevet

Vet bare at jeg ønsker meg en morgengave, men vet ikke hva jeg ønsker meg. Har jo allerede fått diamantring :).

Skrevet

Vet ikke hva jeg ønsker meg, men han har ikke spurt, så jeg regner med at han har funnet på noe.

Vanligvis til bursdager og jul, så spør han om hva jeg ønsker meg...

Så da har han helt sikkert funnet på noe bra i morgengave til meg :-)

Skrevet
Jeg pleier ikke å ønske meg så mye, for jeg er så redd for å bli skuffet.

Så det har jeg ikke tenkt på...

Kjæresten har hintet om at hun ønsket seg en klokke fra Ck, men jeg vet ikke helt enda. Får se hvor snill hun er :wink:

Hva gav du henne da i morgengave?? :) *pittelitt nysgjerrig ja ; *

Selv fikk jeg øredobber i gull med en diamant i :D Min kjære mann fikk et tykt armbånd som han hadde ønska seg. Fikk gravert inn bryllupsdatoen - så han har INGEN grunn for å glemme den dagen nei... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...