AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Noen som har tatt permanent makeup på øyenbryn? Vurderer å gjøre dette hos Solvår Hegge, hørt at hun er flink. Vet resultatet blir bra, men gjør det utrolig vondt? Anonymous poster hash: a4a91...92b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Reklame for Solvår Hegge eller? Anonymous poster hash: aff02...431 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Reklame for Solvår Hegge eller? Anonymous poster hash: aff02...431 Nei, men jeg har lest bloggen hennes. Har stygge bryn, og hater å tegne de hver dag. Er bare det at jeg har superlav smerteterskel. Alt jeg googler sier at det ikke gjør vondt, men det er jo kanskje bare et salgstriks? Man må jo refille årlig... Anonymous poster hash: a4a91...92b 1
Gjest Gemini7 Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Dytter litt for deg for jeg lurer på det samme. Jeg har lest en del om permanent sminke og har også skjønt at hun solvår hegge er en av de beste her til lands, og vil nok også velge henne om det blir aktuelt.. har veldig lyst for jeg bruker en del tid på å tegne opp brynene hver dag, og det ville vært en befrielse å slippe... er bare så redd at det skal bli mislykket.... erfaringer? i tillegg d til redselen for at det gjør vondt! Endret 4. februar 2014 av Gemini7
Professor Orm Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Gjorde ikke vondt, men jeg angrer på at jeg gjorde det likevel. Jeg ville fylle inn der jeg manglet hår, men endte opp med noen tynne bryn som delvis går litt over mine egne. Forhåpentligvis går alt bort etterhvert.
Gjest Gemini7 Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Gjorde ikke vondt, men jeg angrer på at jeg gjorde det likevel. Jeg ville fylle inn der jeg manglet hår, men endte opp med noen tynne bryn som delvis går litt over mine egne. Forhåpentligvis går alt bort etterhvert. kan jeg spørre hvor du gjorde det? Vil det si at du ikke fikk godkjent planen på forhånd eller fikk velge form? tegner de ikke opp brynene først, slik at du får godkjent dem?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Hun Solvår-dama er dyr som .... men jeg tenker at hvis jeg først skal gjøre noe sånt med ansiktet mitt, så betaler jeg heller masse for å vite at det blir bra. Så, resultatet er jeg ikke redd for, med mindre du gjorde det hos henne ab? Alt jeg kan se på bloggen ser bra ut. Og som gemini sier, trodde man fikk godkjenne alt først? Når du sier at det ikke gjorde vondt, hva legger du i det? Fikk du spesiell bedøvelse eller noe? Det er smerten som hindrer meg Anonymous poster hash: a4a91...92b
Professor Orm Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Hun Solvår-dama er dyr som .... men jeg tenker at hvis jeg først skal gjøre noe sånt med ansiktet mitt, så betaler jeg heller masse for å vite at det blir bra. Så, resultatet er jeg ikke redd for, med mindre du gjorde det hos henne ab? Alt jeg kan se på bloggen ser bra ut. Og som gemini sier, trodde man fikk godkjenne alt først? Når du sier at det ikke gjorde vondt, hva legger du i det? Fikk du spesiell bedøvelse eller noe? Det er smerten som hindrer meg Anonymous poster hash: a4a91...92b Fikk bedøvelseskrem, så det gikk bra. Det er litt irriterende bare. Hvis du vil vite mer, bør du sende meg en PM (Les: send meg en PM)
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Du burde ikke, det er veldig stygt. Farg heller øynebrynene med sånn farge som sitter 3 måneder. Anonymous poster hash: 3d861...b1a 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 TS her, har sendt deg pm Professor Anonymous poster hash: a4a91...92b
Leonia Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Vondt å se på synes jeg veldig mange som går rundt og ligner på dragqueens 3
Høstblader Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg har ikke gjort det på bryn, men har tatovert på eyeliner hos Solvår. Synes ikke det var vondt. Det jeg synes var mest ubehagelig var faktisk det skarpe lyset hun brukte for å se godt når hun tatoverte. Jeg vil anta at bryn gjør mindre vondt enn eyeliner, så tror ikke du skal bekymre deg for smerten. Du får bedøvelseskrem også. Jeg er heller ikke helt fornøyd med brynene mine etter overnapping i ungdomsårene, men for min del er det uaktuelt å tatovere dem. De aller fleste bilder jeg har sett av dette (selv på Solvårs blogg) synes jeg ser for kunstig og påtegnet ut. Brynserum, threading og farging (permanentfarge) holder for min del. Endret 4. februar 2014 av Høstblader
moka Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Hei! Jeg gjorde dette for snart 3 år siden og er kjempefornøyd Det gjør litt vondt,men får bedøvelseskrem. Går du til en som er seriøs og kan dette tegner hun/han opp forslag og ingenting blir gjort før du har godkjent det. Faktisk er bryn det vondeste du tatoverer innen permanent make up selv om man skulle tro det var lepper eller eyeliner. Har pratet med ei jeg kjenner som har gjort alle 3 og hun som tatoverte meg. Jeg får hele tiden høre at jeg har utrolig fine bryn (brukte hårstråpåtegningsteknikken) og ingen som tror de er fake. Jeg farger i tillegg hårene jevnlig da jeg har veldig lyse hår. Jeg fikk utført min behandling i Drammen. Veldig lyst på eyeliner og mulig det blir det i år Jeg tenkte på dette i mange år før jeg gjorde det og det jeg angret på var at jeg IKKE gjorde det før
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Hei! Jeg gjorde dette for snart 3 år siden og er kjempefornøyd Det gjør litt vondt,men får bedøvelseskrem. Går du til en som er seriøs og kan dette tegner hun/han opp forslag og ingenting blir gjort før du har godkjent det. Faktisk er bryn det vondeste du tatoverer innen permanent make up selv om man skulle tro det var lepper eller eyeliner. Har pratet med ei jeg kjenner som har gjort alle 3 og hun som tatoverte meg. Jeg får hele tiden høre at jeg har utrolig fine bryn (brukte hårstråpåtegningsteknikken) og ingen som tror de er fake. Jeg farger i tillegg hårene jevnlig da jeg har veldig lyse hår. Jeg fikk utført min behandling i Drammen. Veldig lyst på eyeliner og mulig det blir det i år Jeg tenkte på dette i mange år før jeg gjorde det og det jeg angret på var at jeg IKKE gjorde det før Så bra å høre- hadde vært gøy å se bilde av brynene dine om du hadde klart å legge det inn...? Anonymous poster hash: 1d188...eec Anonymous poster hash: 1d188...eec
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Hei! Jeg gjorde dette for snart 3 år siden og er kjempefornøyd Det gjør litt vondt,men får bedøvelseskrem. Går du til en som er seriøs og kan dette tegner hun/han opp forslag og ingenting blir gjort før du har godkjent det. Faktisk er bryn det vondeste du tatoverer innen permanent make up selv om man skulle tro det var lepper eller eyeliner. Har pratet med ei jeg kjenner som har gjort alle 3 og hun som tatoverte meg. Jeg får hele tiden høre at jeg har utrolig fine bryn (brukte hårstråpåtegningsteknikken) og ingen som tror de er fake. Jeg farger i tillegg hårene jevnlig da jeg har veldig lyse hår. Jeg fikk utført min behandling i Drammen. Veldig lyst på eyeliner og mulig det blir det i år Jeg tenkte på dette i mange år før jeg gjorde det og det jeg angret på var at jeg IKKE gjorde det før Så bra å høre- hadde vært gøy å se bilde av brynene dine om du hadde klart å legge det inn...? Anonymous poster hash: 1d188...eec Anonymous poster hash: 1d188...eec
moka Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Det har jeg null peiling på Men om du sjekker ut denne sida så har du flere eksempler fra ho som har gjort det på meg http://www.makeupdesign.net/
amadine Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har tatt pmu på bryn,øyne og lepper. Jeg synes det var behagelig å få tattovert lepper og bryn,hehe.. Mens eyelineren merket jeg godt. Det var ubehagelig,kommer ikke til å gjøre det igjen. Men bryn kommer jeg til å fortsette med. Veldig fornøyd. Var hos Solvår
Libe Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Det var litt vondt, men ikke vondt permanent (høhø *trøtt*). Tatoveringen var heller ikke noe særlig permanent, for jeg blødde så fælt, så fargen satt ikke. Men ikke la lav smerteterskel stoppe deg, man får jo litt bedøvende krem
Haugenjenta Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har hatt det siden oktober 2010, og farget opp hvert år etter det (januar 12, 13 og senest forrige fredag). Gjort det hos Solvår Hegge. Hadde slitt i 9 år etter at jeg barberte vekk øyenbrynene mine, de kom aldri skikkelig tilbake, de ble tynne og usymmetriske. Prøvde det meste før jeg tok skrittet til å oppsøke Solvår. Skulle jeg først gjøre det, så skulle det bli gjort skikkelig! Jeg syns ikke det er noe vondt, man får på bedøvelseskrem på forhånd. Kjenner jo at hun holder på, men vondt er det ikke. Jeg er i hvert fall utrolig fornøyd, og fikk en positiv boost etter at jeg gjorde det. Vær veldig nøye med hvem du velger, for det er som noen sier oppe i her; mange ser ut som drag queens kommer du borti feil person.
Sillicious Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes ikke det var vondt, men ubehagelig! Det er fordi at jeg har litt issues med at andre er nær øynene mine, vet ikke helt :-D Men er veldig fornøyd! Godt å ikke må tegne hver dag, skjønner du er lei av det :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå