AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Med så mange russian brides som finner seg utenlandske menn må det vel være en hel del single russiske menn, tenker jeg, men hvor finner jeg dem? Hadde en ons i sommer med en, og det gav mersmak. Maskulin og stor, både her og der. Anonymous poster hash: 8800f...a35
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Med så mange russian brides som finner seg utenlandske menn må det vel være en hel del single russiske menn, tenker jeg, men hvor finner jeg dem? Hadde en ons i sommer med en, og det gav mersmak. Maskulin og stor, både her og der. Anonymous poster hash: 8800f...a35 Med det tenker jeg du mener mindre/ikke eksisterende metroseksuelle menn generelt sett ? Det er nok isåfall ganske mange av dem i Norge som er "ledige" ..da idealet hva menn angår trekker mer mot den metroseksuelle stilen enn også hva snittet ellers angår i europa. Anonymous poster hash: e1046...bef 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Du får ta en tur dit da.Anonymous poster hash: f5029...827
She_Leiva Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Mange digge russere og østeuropeere også! 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 (endret) ...og ca 40 års levetid! Nei 59 år er gjennomsnitslig levetid for en Russisk mann. Men for russiske kvinner er gjennomsnitslig levetid 73 år. Endret 4. februar 2014 av Corto Maltese
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Med så mange russian brides som finner seg utenlandske menn må det vel være en hel del single russiske menn, tenker jeg, men hvor finner jeg dem? Hadde en ons i sommer med en, og det gav mersmak. Maskulin og stor, både her og der. Anonymous poster hash: 8800f...a35 Mange russiske kvinner finner seg en annen mann som ikke forventer at de skal stå på hodet og rævva 48 timer i døgnet for en mann som ikke gjør stort annet enn å drikke vodka og jobbe litt. Mange russiske menn har et svært negativt syn på kvinner. Anonymous poster hash: e7ca7...808
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 ...og ca 40 års levetid! Han fra i sommer så ikke akkurat ut til å skulle krepere med det første. Meget velholdt, var han Anonymous poster hash: 8800f...a35
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Med det tenker jeg du mener mindre/ikke eksisterende metroseksuelle menn generelt sett ? Det er nok isåfall ganske mange av dem i Norge som er "ledige" ..da idealet hva menn angår trekker mer mot den metroseksuelle stilen enn også hva snittet ellers angår i europa. Anonymous poster hash: e1046...bef Ikke bare mindre metroseksuell, men også den russiske fysikken. Anonymous poster hash: 8800f...a35
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Du får ta en tur dit da.Anonymous poster hash: f5029...827 Kan man ikke bestille dem på internett? Anonymous poster hash: 8800f...a35 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Mange russiske kvinner finner seg en annen mann som ikke forventer at de skal stå på hodet og rævva 48 timer i døgnet for en mann som ikke gjør stort annet enn å drikke vodka og jobbe litt. Mange russiske menn har et svært negativt syn på kvinner.Anonymous poster hash: e7ca7...808 Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 8800f...a35
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 8800f...a35 Har hørt det fra diverse russiske kvinner selv. Den Russiske Mannen forventer mye mer av kvinnen. En russisk kvinne skal se pen ut til alle døgnets tider og hun skal helst holde seg hjemme. Hvis du er en som ser pen ut 24 timer i døgnet og passer best på kjøkkenet og i hjemmet kan du glatt få deg en russisk mann fra Russland. Men kanskje han heller vil du skal flytte dit. Anonymous poster hash: e7ca7...808
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Har hørt det fra diverse russiske kvinner selv. Den Russiske Mannen forventer mye mer av kvinnen. En russisk kvinne skal se pen ut til alle døgnets tider og hun skal helst holde seg hjemme. Hvis du er en som ser pen ut 24 timer i døgnet og passer best på kjøkkenet og i hjemmet kan du glatt få deg en russisk mann fra Russland. Men kanskje han heller vil du skal flytte dit. Anonymous poster hash: e7ca7...808 Han jeg møtte var ikke sånn Anonymous poster hash: 8800f...a35
Gjest Hyssingen Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 ...og ca 40 års levetid! Og så vodkamarinert at det surkler i leddene når de beveger seg! 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Var det ikke den russiske hopptreneren som var ute nå og sa at kvinner ikke bør drive med hopp, de skal jo lage mat og barn? Her i Norge reagerte vi, i Russland ble det ingen sak. Det er ikke noe bevis for noe, men det er gjennomgående holdninger i det russiske samfunnet. Hvis man liker å stelle i heimen kan man sikkert leve med en russisk mann og de verdiene, men de er mange tiår bak Norge hva gjelder likestilling. Der er de nærmere sterkt religiøse land i den tredje verden enn de er Norge. Det er også et av få land der forventet levealder har gått ned de siste tiårene, og det landet i verden der forskjellen i forventet levealder er størst. Grunnen er alkoholisme. En av åtte dødsfall skyldes alkohol, og blant mennesker fra 15 til 55 er alkohol og virkninger av alkohol den vanligste dødsårsaken av alle. Du må gjerne finne deg en russer, TS, men det er et samfunn der kvinner behandles dårlig og de sosiale problemene er så gjennomgripende at det lammer hele nasjonen. Finnes garantert enkelte hyggelige russiske menn, men oddsen er langt bedre her til lands. Anonymous poster hash: 4ee17...b86 4
Sommerfugl90 Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Så mye pes en jente skal få bare fordi hun foretrekker andre enn norske menn! Ja, det finnes russere som dedikerer livene sine til annet enn drikking! Rikdommen i Russland er ganske skjevt fordelt, så det finnes ganske mye fattige mennesker i landet. Og som regel er alkoholisme forståelig nok mest utbredt blant de fattigste og mest uheldige menneskene. Russere er vanligvis målbevisste og jobber hardt. Både menn og kvinner. Nei, russiske kvinner er ikke til bare for å ta vare på mennene. Russland også er et moderne land hvor kvinner studerer seg til høye utdannelser og normalt også jobber. At russiske kvinner er noe bedre kjent på kjøkkenet enn hva norske kvinner er kan dog stemme. Jeg er vokst opp i både russisk og norsk kultur og har til i dag ikke sporet negativt kvinnesyn. Foretrekker russiske menn foran norske, jeg også. 1
Gjest Ironically me Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Han jeg møtte var ikke sånn Anonymous poster hash: 8800f...a35 ...vet du etter et ONS? Jeg dømmer overhodet ikke, men det er ganske store forskjeller mellom "likhets-norge" og resten av verden. . Var gift med en fra baltikum. Betydlig større forskjeller mellom kjønnene, sikkert på godt og vondt... En historie (blandt mange): En dag hadde jeg telefon med avdelingslederen min. (vi var ikke i Norge på det tidspunktet) En sak var gått feil på jobben. Jeg beklaget og var lei meg, men kunne ikke gjøre så mye med problemet før jeg var tilbake. Så husker jeg ikke så mye mer! Fikk en stor og tung russisk kjele i tinningen. Det klikker fortsatt når jeg tygger - tolv år etter... Å, ja! Grunnen var selvfølgelig at jeg som mann skulle være sterk og stå på mitt - uansett! Har du en solskinnshistorie, er det selvfølgelig bra! Jeg opplevde skiftende skydekke og mye regn! For all del. Det er sikkert endel mennesker i Norge som oppfører seg slik - uansett kjønn. Ed: liiten skirveleif. Endret 5. februar 2014 av Ironically me
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Var gift med en fra baltikum. Fikk en stor og tung russisk kjele i tinningen. Det klikker fortsatt når jeg tygger - tolv år etter... Siden du skriver at du var gift med EN og ikke med EI, da er det ikke rart i at det har gjort vondt å fått en stor og tung russisk kjele i tinningen... Anonymous poster hash: e7ca7...808 1
Gjest Ironically me Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Siden du skriver at du var gift med EN og ikke med EI, da er det ikke rart i at det har gjort vondt å fått en stor og tung russisk kjele i tinningen... Anonymous poster hash: e7ca7...808 En kvinne, ei kvinne... OK ei, ei, ei. Sånn. Nå har jeg skrevet det 3 ganger. Nøgd?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 En kvinne, ei kvinne... OK ei, ei, ei. Sånn. Nå har jeg skrevet det 3 ganger. Nøgd? ;That's the Man. Anonymous poster hash: e7ca7...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå