Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fantastisk mann for 2 måneder siden. Siden det, har det vært oss to. Vi har reist på besøk til hverandre, hilst på hverandres foreldre, osv. Vi har det utrolig bra. Vi bor i to ulike byer, men har som skrevet besøkt hverandre en del ganger allerede. Alt er så utrolig bra at jeg også har litt nerver. Vi har ikke sagt at vi offisielt er i et forhold, men alt ligger til rette for dette og det er vel på en måte en "selvfølge" at vi er det. Han sier at han er min og omvendt. Det føles bare så utrolig fantastisk ut, samtidig som alt dette har skjedd utrolig fort. Men så sitter jeg her ikveld og føler en slik uro. uro fordi jeg vil se han, savner han og lurer på hva han tenker om oss. Jeg er 100 % sikker på at vi kommer til å eklære oss for offisielt sammen snart.. Er bare veldig lett å få disse negative tankene når jeg er her alene. Jeg tenker også at det er lett å tenke det verste. Han sier at han ikke bekymrer seg, fordi han vet at det er oss to. Jeg er jo enig, er bare disse negative tankene som kommer... Det er liksom for godt til å være sant <3

Anonymous poster hash: b18f7...1e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pils noen.. Blir så lei meg når jeg ikke hører noe fra han på flere timer :/ tror han er så sikker på oss at han ikke bekymrer seg slik jeg gjør!

Skrevet

Hva er det du spør om egentlig?

Anonymous poster hash: bd55e...56c

• Liker 1
Skrevet

Ville reist på en ferie med han, da vil dere bli enda nærmere. Sjekk om han har mulighet til å ta en uke fri i mars, så ser du etter noe billige greier, dere skal jo for det meste være inne på soverommet (haha) så hvor det er i syden spiller ikke så stor rolle.

Skrevet

Synes det er vanskelig å holde meg opptatt med andre ting enn å tenke på han. Tenker mye negativt. Hører ikke så mye fra han som jeg skulle ønske. Samtidig så vil jeg jo ikke ha mas fra han heller.. Han har nok hele roen og det er nok derfor jeg ikke hører fra han konstant. Med konstant mener jeg flere meldinger til dagen + snaps

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...