Cessa74 Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Lurer på om noen har og er fornøyd med OBH nordica magic hair varmbørste? Jeg er overhode ikke flink hverken til å føne/børste eller bruke rettetang eller krølltang. Kan se ut som denne varmbørsten da er alternativet for meg. Noen som kan anbefale den? Eller er det nok et oppskrytt produkt..
lulle Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har ikke denne varmebørsten, men har andre produkter fra OBH og de har vært veldig dårlige. Stekepanne og blender. Begge gikk i stykker etter under et halvt . Anbefaler ikke det merke.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Lurer på om noen har og er fornøyd med OBH nordica magic hair varmbørste? Jeg er overhode ikke flink hverken til å føne/børste eller bruke rettetang eller krølltang. Kan se ut som denne varmbørsten da er alternativet for meg. Noen som kan anbefale den? Eller er det nok et oppskrytt produkt.. Jeg lurer også på dette, så jeg prøver å dra opp tråden Anonymous poster hash: de5ae...8cc
Kjerringa Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg og!! Har i hvert fall lyst til å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå