Gå til innhold

Kvinner, ikke gråt foran menn, om dere ønsker det skal bli noe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Inferno
Skrevet

Så det er derfor alle menn liker meg!

• Liker 1
Skrevet

Menn har jo kun følelser i underbuksa, og viser ingen følelser. De er mer som roboter. Må være greit å ha det sånn!

Glad jeg har evnen til å gråte hvis jeg er trist. Og menn holder jeg meg unna.

Anonymous poster hash: aba34...8ef
  • Liker 7
Gjest Sitronen
Skrevet

Hvis mine tårer av glede, sorg eller smerte gjør meg mindre tiltrekkende for mannen min, så er han ikke mannen for meg.

At krokodilletårer eller sutring er lite tiltrekkende, har jeg derimot stor forståelse for.

• Liker 11
Skrevet

For å understreke det, står det ingen ting om det varer for evig, eller om det er bare akkurat da :)

Anonymous poster hash: ad813...421
Skrevet

Tror ikke noe på dette

Hilsen mann

Anonymous poster hash: 2e104...c5c

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke på dette selv,sutre tårer er en annen ting!

Er hun lei seg eller forteller meg noe vondt som hun har vært igjennom som får henne trist så er jeg mere "glad" for at hun åpner seg for meg og tørr å være litt sårbar foran meg. :)

Anonymous poster hash: d5fc5...831

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke på dette selv,sutre tårer er en annen ting!

Er hun lei seg eller forteller meg noe vondt som hun har vært igjennom som får henne trist så er jeg mere "glad" for at hun åpner seg for meg og tørr å være litt sårbar foran meg. :)

Anonymous poster hash: d5fc5...831

Enig, det er nok bare det at man blir jo mindre interessert i noen når de gråter, fordi man da skal vise omsorg og respekt. Det er nok heller det det viser.

Anonymous poster hash: ad813...421

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på menn og drittsekker. :)

Anonymous poster hash: 015e6...8fd

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonymine
  • Liker 2
Gjest heihade
Skrevet

Vel, jeg gråter aldri og menn har sagt til meg at de synes det er vanskelig å forholde seg til meg fordi jeg viser så lite følelser. Så tror ikke det noe bedre det heller.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da er det iallefall ikke derfor at menn ikke liker meg :fnise: Jeg gråter så godt om aldri. Da skal jeg være i virkelig sorg

Endret av Karilka
Skrevet

Menn har jo kun følelser i underbuksa, og viser ingen følelser. De er mer som roboter. Må være greit å ha det sånn!

Glad jeg har evnen til å gråte hvis jeg er trist. Og menn holder jeg meg unna.

Anonymous poster hash: aba34...8ef

huff, jeg blir helt paff av sånne utsagn. Det er som å prøve å si at kvinnen er så mye bedre enn mannen, og hva slags likestilling er det da vi prøver å oppnå?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært veldig trist og lei meg over en konkret hendelse når jeg ikke hadde vært sammen med typen så veldig lenge. Han var bare støttene og gjorde at jeg følte meg mye bedre etterpå. Han selv blir glad for at han kunne hjelpe meg i situasjonen. Der er jo sånne som ham som virkelig er noe å satse på :rodmer:

Har prøvd motsatsen for mange år siden, anbefales ikke!

Skrevet

Hvis man ikke kan gråte og vise følelser foran den du er glad i, så syns jeg ikke personen er noe å samle på. Heldigvis har det ikke skremt bort kjæresten enda, da jeg gråter av det meste - fra ting jeg leser i bøker og internett til ekstrem oppussing o.l på tv.. Jeg blir jo bare så rørt... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de mister sexlysten der og da, men tror kjærligheten vokser når man ser sårbarhet.

Anonymous poster hash: 24cb0...501
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg gråter foran mannen støtt og stadig, han har nå ikke kastet meg ut enda :P

Skrevet

Blir mer tilknyttet til jenta når hun viser sine sårbare sider jeg. Og om jeg får lov til å si det så er det gutter som meg det er verdt å gå etter.

Anonymous poster hash: 1b87b...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...