AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Fyr løs! Anonymous poster hash: 84503...3d8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Har baksnakket tidligere venninner, for å så være hyggelig med de face2face. Ett par ganger har jeg også konfrontert de utenat det har vært så veldig hyggelig Men sånn er det vel å være jente? Anonymous poster hash: 16d72...080
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Fyr løs! Anonymous poster hash: 84503...3d8 En god ting hadde vært når en trådstarter spør om noe, spesielt om noe personlig, så kunne trådtstarteren tatt med egne erfaringer. Anonymous poster hash: ab8ef...428 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 En venninne av meg ble samboer med en fyr som hadde narkotikaproblem, han hadde dommer på seg for vold, han hadde allerede slått henne og var ingen god fyr. Det største problemet var at venninnen min har 2 små barn som også skulle bo sammen med denne mannen. Snakket med henne flere ganger ang. rusmisbruket hans med barna tilstede, fyllekuler, slossing osv. i hjemmet. Hun nektet å høre så jeg kontaktet barnevernet. Det var en tødd avgjørelse, men som voksen måtte jeg stå på lag med de 2 små barna. Etter 1 år tilga hun meg. Da skjønte hun at jeg hadde gjort det for å hjelpe. Anonymous poster hash: bba22...95f 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 En god ting hadde vært når en trådstarter spør om noe, spesielt om noe personlig, så kunne trådtstarteren tatt med egne erfaringer. Anonymous poster hash: ab8ef...428 Jeg har ikke slike erfaringer dessverre Anonymous poster hash: 84503...3d8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Gikk på "date" med eksen til en venninne. Hun hadde nettopp gjort det slutt med han men hadde fortsatt følelser for han. Anonymous poster hash: 72d44...55e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Fyr løs!Anonymous poster hash: 84503...3d8 Jeg saborterte en mulighet for drømmejobben til en tidligere venninne hun hadde prøvd seg hardt på min samboer flere ganger.Anonymous poster hash: 63444...1db
Gjest Inferno Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Sladra til sjefen hans om at han smugla dop, og saboterte med det noe som kunne vært en svært lovende karriere.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Har baksnakket tidligere venninner, for å så være hyggelig med de face2face. Ett par ganger har jeg også konfrontert de utenat det har vært så veldig hyggelig Men sånn er det vel å være jente? Anonymous poster hash: 16d72...080 Øh..! Kom ikke her og påstå at "vi jenter" er slik, det gjør ikke slik oppførsel mindre dårlig selv om du sikkert tror det. Anonymous poster hash: bc2bc...d35 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har ikke slike erfaringer dessverre Anonymous poster hash: 84503...3d8 Ikke jeg heller. Anonymous poster hash: bc2bc...d35
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Etter at en tidligere venninne for nte gang var skikkelig stygg i munnen mot en annen litt konfliktsky venninne av meg på fylla klarte jeg å si at det var ikke rart at hun var singel for ingen kunne elske en slik som hu. Jeg har også fortalt en tidligere venninne som ringte meg midt på natta, edru, på en tirsdag for å skjelle meg ut for at jeg hadde snakket med en fyr hun likte (Jeg var nyforlovet da og kun interessert i min egen mann) spurte jeg henne rolig om hun snart kunne slette nummeret mitt så jeg slapp å bruke krefter, eller tid på å prate vett i en åpenbart psykisk ustabilt menneske til stadighet. Jeg har også stadig snakket "skarpt" til venninner når de oppfører seg som idioter mot ekser, unger og hvis noen har lagt seg etter andre menn enn de de er gift med. Vet ikke hvor slemt dette egentlig er, men jeg kan være litt for rett frem...Men jeg er ikke venneløs ennå, så det er kanskje ikke så halvgalt likevel. Anonymous poster hash: 63444...1db 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Gikk på "date" med eksen til en venninne. Hun hadde nettopp gjort det slutt med han men hadde fortsatt følelser for han. Anonymous poster hash: 72d44...55e Hvorfor gjorde du det? Anonymous poster hash: 84503...3d8
She_Leiva Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Etter at min såkalte "venninne" hadde fått lang nok tid på seg til å dytte meg ned i søla og fortelle meg hvor ubrukelig og ekkel jeg var gikk jeg hen og hadde "sexuelle aktiviteter" (alt unntatt faktisk samleie) med hennes store forelskelse. Vel, det starta vel egentlig med at jeg syntes han var digg, men så bestemte hun seg for at hun ville ha han istedet og kunne fortelle meg at han sikkert ikke vill ha meg og at de to passet bedre sammen o.s.v... Endte jo med at han fortalte henne det og hun ble knust mens jeg satt i det stille og hørte på at hun hun kjefta på meg og godta meg som faen! Ekstra deilig var det når han ett par år senere sendte meg mld (da hadde jeg blitt sammen med mannen jeg egentlig ville ha og som jeg den dag i dag, 6år senere fortsatt har og vil ha) for å fortelle meg at det alltid hadde vært meg han ville ha av oss to og at han skulle ønske han kunne klone meg fordi jeg ar så fin. HAHAHAHAAH!!! Endret 4. februar 2014 av She_Leiva
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Baksnakking. Krangling. Men aldri store greier liksom. Humørsyk. Anonymous poster hash: da874...331
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Har baksnakket tidligere venninner, for å så være hyggelig med de face2face. Ett par ganger har jeg også konfrontert de utenat det har vært så veldig hyggelig Men sånn er det vel å være jente? Anonymous poster hash: 16d72...080 Nei, heldigvis velger man det selv Anonymous poster hash: 4f2c6...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå