AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hei Noen som kan anbefale en klinikk i Oslo-området eller ikke for langt unna? Anonymous poster hash: d9e8e...d97 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Skal teste dette i dag, faktisk, på en klinikk i Oslo. Kan gjerne gi tilbakemelding her på hvordan jeg opplevde det, men jeg aner jo ikke hvordan resultatet blir på lang sikt Anonymous poster hash: bd6e8...14e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Oslo kosmetiske laserklinikk. Fantastiske folk, og en av de klinikkene som har holdt på lengst. Skulle nesten vist deg før og etter-bilde av leggene mine, men har dessverre ikke før-bilde. Anonymous poster hash: 2d2f5...282 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 TS her, De har jeg blitt fortalt at ikke gjør skikkelig brasiliansk, men det er mulig jeg er feilinformert. (?) Oslo ville passe bedre enn Drammen selv om det ikke er noe problem. Oslo kosmetiske laserklinikk. Fantastiske folk, og en av de klinikkene som har holdt på lengst. Skulle nesten vist deg før og etter-bilde av leggene mine, men har dessverre ikke før-bilde. Anonymous poster hash: 2d2f5...282 Anonymous poster hash: d9e8e...d97
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Kan anbefale Drammen Laserklinikk Takker (Tar de alt?)Anonymous poster hash: d9e8e...d97 1
halo Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Takker (Tar de alt?)Anonymous poster hash: d9e8e...d97 Jepp, jeg fikk tatt alt jeg ønsket
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Skal teste dette i dag, faktisk, på en klinikk i Oslo. Kan gjerne gi tilbakemelding her på hvordan jeg opplevde det, men jeg aner jo ikke hvordan resultatet blir på lang sikt Anonymous poster hash: bd6e8...14e Svarer på mitt eget innlegg her (beklager hvis dette blir forvirrende, jeg vil helst gjøre dette som anonym bruker). Jeg testet ut hårfjerning med diodelaser i Oslo for tre dager siden, på Klinikk Stedet på Røa. Jeg valgte den ettersom jeg hadde lest mye om ulike typer lasere på nettet på forhånd, og funnet ut at diodelaser var en av de mest effektive laserne på markedet. Klinikken valgte jeg fordi hun som behandlet meg var utdannet sykepleier, drev utelukkende med hårfjerning med diodelaser (ingen andre behandlinger) og var mye billigere enn mange av de andre aktørene på markedet. Hun har også rabattkuponger liggende på Let's Deal med jevne mellomrom, så jeg betalte bare 500 kroner for "hel bikini". Under behandlingen fjernet hun alt jeg ønsket, og jeg følte at jeg var i veldig kompetente hender. Jeg kan selvfølgelig ikke si noe om resultatet på lang sikt, men jeg tror det blir veldig bra! Anonymous poster hash: bd6e8...14e 1
Høhø Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 (endret) . Endret 23. september 2014 av Høhø
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Hvor lange/korte må hårene være før en lasertime? Skal det være helt nybarbert, eller skal det være trimmet? Anonymous poster hash: 54f51...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå