AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Kom hjem på søndag etter en dag borte fra pus og merket da at stemmen hans var kjempehes. Det er akkurat som om han sliter med å mjaue. Han er i utgangspunktet en katt som mjauer mye ellers, og hvis han sovner og ikke bruker stemmen så mye nå så åpner han munnen, men det kommer ikke lyd før et par mjauinger til. Han spiser og drikker forresten normalt, er leken, kosen og kald på både nesen og ørene. Avføringen ser helt normal ut. Ellers er han til vanlig utekatt, men jeg vil holde han inne nå i et par dager for å se om det kan være noe forbigående. Har generelt veldig mørk og rar stemme, og jeg tror kanskje at han har brukt stemmen eksta mye mens jeg har vært borte og at det kan være årsaken, men jeg lurer på om det kan være noe annet? Anonymous poster hash: f81dd...265
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 I dag får han ikke til å mjaue i det hele tatt. Han virker fortsatt helt fin, i samme form som i går. Ingen? Anonymous poster hash: f81dd...265
Gjest Mupsi Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Ring dyrlegen å hør? Endret 5. februar 2014 av Mupsi
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Kan ikke hjelpe deg, siden katten min sliter med det samme iblant. Han er også helt fin i formen. Kanskje de bare blir litt hese? Hehe. Anonymous poster hash: fe7f2...b48
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Kanskje han er ensom? Noen katter mjauer fordi de er alene eller kjede seg,Anonymous poster hash: 7544a...5be
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Kan ikke hjelpe deg, siden katten min sliter med det samme iblant. Han er også helt fin i formen. Kanskje de bare blir litt hese? Hehe.Anonymous poster hash: fe7f2...b48 Varer det lenge når din katt får det samme? Anonymous poster hash: f81dd...265
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Det gikk heldigvis helt fint, han har fått mjauen tilbake Anonymous poster hash: f81dd...265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå